sluffy Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Ser fin ut i både Opera og IE her, men det er litt vanskelig å lese at det står Beskrivelse ved siden av beskrivelsen Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Er fra Bergen. Fyllingsdalen, og er IKT lærling i en viss kommune. Fagprøve er like om hjørnet Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Er IKT lærling. Hvorfor IKT? Du skulle gått Serviceelektronikk! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Er fra Bergen. Fyllingsdalen, og er IKT lærling i en viss kommune. Fagprøve er like om hjørnet I know you mister! Er ikke Laffen på jobb i dag? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Er IKT lærling. Hvorfor IKT? Du skulle gått Serviceelektronikk! Fordi vi er tøffe, vel! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hvorfor IKT? Du skulle gått Serviceelektronikk! Fordi vi er tøffe, vel! Åja, tøffere enn serviceelektronikere... For all del! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Skal selv inn på universitetet og bli sivilingeniør på data tror jeg. Må bare bli ferdig med neste år, VK2... Blir et bra år da, kutter ut 3FY og vips har jeg 24 timer i uken pluss litt friluftsliv! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg ville ikke kuttet ut 3FY hvis jeg var deg... Fysikk er det kuleste som finnes. Nesten, ihvertfall. Og jeg tror du tjener mer på 3FY enn fri. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Jeg ville ikke kuttet ut 3FY hvis jeg var deg... Fysikk er det kuleste som finnes. Nesten, ihvertfall. Og jeg tror du tjener mer på 3FY enn fri. Ikke? Fikk beskjed av rådgiver at jeg ikke trengte det noe sted når det gjalt data. Og jeg synes ikke det er det kuleste som finnes, det er jo bare alt annet piss der som atomfysikk, elektrofysikk, krefter, osv... Hva mener du jeg tjener på det? Jeg har et hardt år i år, og vil gjerne ta det litt kuli neste år... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Fysikk er vel ikke sånn veldig vanskelig når du leser på det (jeg er mer for skippertaksmetoden ), og jeg synes det i bunn og grunn er et artig og interessant fag. Mye festlig du får vite i astrofysikk, relativitetsteori, kvantefysikk osv... Bevegelse og krefter er nok det kjedeligste heh Endret 20. april 2004 av SBS Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Aha? Utdyp, istedet for å komme med disse standardfraser om "at det sier mer". Jeg skal vedde på at du ikke har et lusent argument. Har du? Hovedargumentet er at jeg kjenner en haug med folk i Bergen, siden jeg tross alt bor her, og de aller fleste (95%) er flotte og greie mennesker. Men men... venter tross alt på ditt argument, siden du ikke har kommet med noen argumenter i det hele tatt, bare tåpelige påstander. Okei, jeg skal innrømme at jeg la ut en ubeviselig påstand; verken for eller imot kan bevises. Fordi du kjenner ca. 16 bergensere som _du_ synes er "greie", beviser det kun hvor subjektiv denne problemstillingen er. Gi opp. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Okei, jeg skal innrømme at jeg la ut en ubeviselig påstand; verken for eller imot kan bevises. Fordi du kjenner ca. 16 bergensere som _du_ synes er "greie", beviser det kun hvor subjektiv denne problemstillingen er. Gi opp. Haha og hvor i alle dager fikk du tallet 16 fra? Er det bare så mange venner du har? Tror det er du som skal gi opp, og slutte å komme med slike tåpelige påstander... Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Okei, jeg skal innrømme at jeg la ut en ubeviselig påstand; verken for eller imot kan bevises. Fordi du kjenner ca. 16 bergensere som _du_ synes er "greie", beviser det kun hvor subjektiv denne problemstillingen er. Gi opp. Haha og hvor i alle dager fikk du tallet 16 fra? Er det bare så mange venner du har? Tror det er du som skal gi opp, og slutte å komme med slike tåpelige påstander... Stakkars deg, du burde sett at det bare var et eksempeltall, og nei; jeg sa ingenting om antall venner jeg har. Men IQ'en din derimot; der er 16 et bedre tips. Gi opp, jeg? Aldri. Har kun begynt. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Aha? Utdyp, istedet for å komme med disse standardfraser om "at det sier mer". Jeg skal vedde på at du ikke har et lusent argument. Har du? Hovedargumentet er at jeg kjenner en haug med folk i Bergen, siden jeg tross alt bor her, og de aller fleste (95%) er flotte og greie mennesker. Men men... venter tross alt på ditt argument, siden du ikke har kommet med noen argumenter i det hele tatt, bare tåpelige påstander. Okei, jeg skal innrømme at jeg la ut en ubeviselig påstand; verken for eller imot kan bevises. Fordi du kjenner ca. 16 bergensere som _du_ synes er "greie", beviser det kun hvor subjektiv denne problemstillingen er. Gi opp. Shinobi: Slik jeg ser det har jo du allerede dummet deg ut ved å komme med et påstand du ikke engang klarer å underbygge. Ditt utsagn var ikke noe annet enn generaliserende. Det SBS sier er det nærmeste du kommer fakta, og slik er det nok med folk fra andre deler av landet også. 95% er snille, greie folk (med mindre du kun kjenner folk som sitter inne ellerno). Det eneste du gjør nå er å dra tråden offtopic, så vær så snill å hold deg til topic! (evt kan du holde kjeft). Endret 21. april 2004 av lodott Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Shinobi: Slik jeg ser det har jo du allerede dummet deg ut ved å komme med et påstand du ikke engang klarer å underbygge. Idiot. Det er jo akkurat det jeg prøvde å si, at det ikke går an å bevise det. Verken for eller imot. Ditt utsagn var ikke noe annet enn generaliserende. Det SBS sier er det nærmeste du kommer fakta, og slik er det nok med folk fra andre deler av landet også. 95% er snille, greie folk (med mindre du kun kjenner folk som sitter inne ellerno).Det eneste du gjør nå er å dra tråden offtopic, så vær så snill å hold deg til topic! (evt kan du holde kjeft). "Fakta"? wtf? Det han sier, er jo ikke fakta. I og med at det er et subjektivt spørsmål, om noen er grei eller ikke. Mehmeh, gir meg. Endret 21. april 2004 av Shinobi Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Det finnest noe som heter personlig melding, bruk heller de, istede for å diskutere det her eller lag en ny topic, der dere spør om bergensere er møkkamenn eller ikke..... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Har telt i alle fall 4 personangrep fra Shinobi her. Var jeg deg ville jeg kuttet ut, du kan få en lengre ferie om du fortsetter... Tilbake til skolen: Jeg trenger ikke mer enn 2FY, gjør jeg? Altså, teoretisk sett. Det var i alle fall sånn jeg skjønte den rådgiveren jeg snakket med... EDIT: Skal inn på sivilingeniør data på høyskolen i bergen, eventuelt på NTNU. Endret 21. april 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Dings Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 God aften ærede forumbrukere! Bergenser jeg også.. Har residens i nærheten av Nesttun, og hvis noen av dere har kontakter på BHG så går jeg vist under navnet "Sykkel-thor" der uten at jeg heeelt skjønner hvorfor.. Dings Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Bergenser jeg også.. Jeg jobber visst som portør på et sykehus. Jobber du på Haukeland? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hm. Er det du som sykler mye, og har Jantiken@optikeren på bystasjonen som far? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå