Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Psilocybe: Jeg kvakk veldig da jeg plutselig så deg i sentrum ca. kl 18.00 i dag. Det eneste jeg rakk var å tute til deg. :!: Det så ikke ut som at du skjønte hvem jeg var eller hvorfor jeg tutet. Jeg prøvde å vinke til deg men det gikk så fort for seg. Hehe. Jeg kjører en grønn Ford Mondeo stasjonsvogn som er veldig møkkete. :ermm:

Ja, fikk med meg det. Mørke vinduer gjorde at jeg ikke fikk med meg noe som helst..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
muhahahaha- reiser til geilo i helge.ski. afterski.beforeski and underskiiing. digg med sol, snø, damer i altfor trange skidresser. pudderføre..

ahh. livet er søren meg dritt noen ganger.. spesielt når du får en regning på 300.000 i posten..

Hvordan har du klart å påføre deg en regning på 300 000 kroner da?:dontgetit: Har du kjøpt deg bil?

Neida, bygger hus. Det er dyrt det :(

Lenke til kommentar
Lurer på hvor mange her inne jeg egentlig har levert post til i min tidligere postbetjent tider.... :hmm:

SnowDog har jeg ihvertfal omadressert endel til. Har jo levert post i hele Nordnes, Indre Sandviken (f.o.m Skuteviken t.o.m Amalie SKramsvei), i tillegg til store deler av sentrum.

kanskje du har levert post til meg da :)

jeg har i 20 av mine 23 år levd i området "indre sandviken", men litt oppi høgget.. Nærmere bestemt like bortenfor Rothaugen Skole.. :)

Lenke til kommentar

Det snør det snør tiddelibom. :dribble:

Og i morgen regner det. :wallbash:

Typisk typisk. Hva er egentlig vitsen med regn dagen etter vinterens største snøfall i Bergen?

Jeg fikk virkelig god vinterfølelse i dag, men den ble brutalt ødelagt når jeg så værvarslingen for mandag på tv. :hrm:

Jeg gleder meg ikke til slapsføret i morgen. Jeg jobber i Åsane. Jeg får vel starte en halv time tidligere fra Blomsterdalen da. Jeg får passe meg for kamikaze-billister som skal rekke jobben.

Endret av Foxtrot
Lenke til kommentar

Ka i HELSIKEN!! Det har jo kommer 30cm mer siden eg sist var ute med vofsen. Var ute og gikk og plutselig hørte eg et HØYT knekk og det var en svær trestamme som knakk rett ved siden av meg. :wow: Halvmeter eller mer må det være ute nå. I motorveien kjørte bilene i 30km/t eller noe og noen kjørte i kolone etter brøyte bilen. Sånn dag får humøret så høyt opp vettu men så leser eg her at det skal regne imorgen. FORBANNA MØKKA BY! :realmad:

Lenke til kommentar
Urk. Nå er det en eller annen fjott som sitter og tuter i en bil utenfor.

Ja, ja, flott, så har du kjørt utfor eller kræsjet. Å irritére på deg hele nabolaget hjelper lite.

Om jeg hadde kjørt utfor eller krasjet, så hadde jeg ikke tilkalt meg alles oppmerksomhet i alle fall. Er vel ikke noe å være videre stolt av? :hm:

Lenke til kommentar
Jeg fikk forresten med meg at 60-bussen knuste en av lyktene og endte litt uti en grøft tidligere. Litt småekkelt når det skjer 20 meter unna.

Sant det. La merke til at det ene skiltet i Salhus hadde fått litt annen fasong i dag også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...