Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
aha, hyggelig å "treffe" på deg da Øyvind :D

Hva driver du med da for tiden?

Går nå GK Allmenn på Åsane Gymnas, noe jeg syns er rævva kjedelig men jeg trøster meg med at fra nå av kommer slike skoleting garantert bare til å bli enda kjedeligere.

;)

Ellers spiller jeg elgitar og kjører snowboard om vintern osv osv... Har det kos...

Eikedalen blir konge i helgen. Faen til varmegrader det blir snart da :hrm:

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
muhahahaha- reiser til geilo i helge.ski. afterski.beforeski and underskiiing. digg med sol, snø, damer i altfor trange skidresser. pudderføre..

ahh. livet er søren meg dritt noen ganger.. spesielt når du får en regning på 300.000 i posten..

Hvordan har du klart å påføre deg en regning på 300 000 kroner da?:dontgetit: Har du kjøpt deg bil?

Lenke til kommentar

I dag ahr vært årets minst produktive dag. Var på fylkeskommunens hus en time og snakket med en eller annen politidame, så hadde vi 1,5 time fri, så var vi på bryggen museum, hvor jeg og to andre holdt på å bli innelåst i Rozenkrants(?)-tårnet. Pokker så vanskelig det er å finne fram inni der. Så var vi på hanseatisk museum, og holdt på å knekke sammen av ekkel lukt. Så gikk vi på kaffebar, og spilte Yatzi.

Lenke til kommentar
I dag ahr vært årets minst produktive dag. [...]

Hmm, jeg vet nå ikke jeg, men jeg føler at jeg har hatt mange dager i samme kategori i år... Som f.eks. i dag, da jeg tok bussen til skolen, hadde gym, og tok bussen hjem igjen. Mye fri på VK2 gitt. :hm:

Lenke til kommentar

Lurer på hvor mange her inne jeg egentlig har levert post til i min tidligere postbetjent tider.... :hmm:

SnowDog har jeg ihvertfal omadressert endel til. Har jo levert post i hele Nordnes, Indre Sandviken (f.o.m Skuteviken t.o.m Amalie SKramsvei), i tillegg til store deler av sentrum.

Lenke til kommentar

Alle vet at du får tax-free når du skal reise utenlands. Når du kommer hjem får du ikke tax-free på flesland for da skal du ikke reise utenlands. Derimot skulle du kunne handle på vei til Spania. Og det gjorde du vel også regner jeg med?

edit: sluffy - hah! I dag har jeg spilt masse gitar (driver på med stairway to heaven) og ikke lært meg en døyt mer enn jeg kunne i går, jeg har styla XP, men ikke stort mer enn den var i går (fiksa objectdock ++) og måkt snø. Klokka er 22.15...

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar

Psilocybe: Jeg kvakk veldig da jeg plutselig så deg i sentrum ca. kl 18.00 i dag. Det eneste jeg rakk var å tute til deg. :!: Det så ikke ut som at du skjønte hvem jeg var eller hvorfor jeg tutet. Jeg prøvde å vinke til deg men det gikk så fort for seg. Hehe. Jeg kjører en grønn Ford Mondeo stasjonsvogn som er veldig møkkete. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...