PlatinumFlyer Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 JoakchimR: Jeg tror han mente at det er fint hvis tråden kan brukes til slikt. Forresten, har du funnet ut hvor dere eier? Kan spørre pappa i morgen. Eventuelt snoke på nettverket vårt.. Venter til i morgen jeg, så skal dere få beskjed. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Kan se ut som om boliggården vår ligger i en gate/bakke kalt "Gaardersbakke" eller noe. Finner det ikke på kartet til Gule sider.. Sikkert langt utenfor byen, et sted det var billig... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Har sikkert posta her flere ganger enn jeg kan telle - på den annen side, maybe not! well... Bor på Tertnes i Åsane, bodde mine 10 første år på Møhlenpris. Går nå GK Allmenn på Åsane Gymnas, noe jeg syns er rævva kjedelig men jeg trøster meg med at fra nå av kommer slike skoleting garantert bare til å bli enda kjedeligere. ("trøster") Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Merksnodig. Hvem er du, surbz00r? Jeg går også på Åsane Gym, men er nok trolig et år eldre enn deg. 2. klasse er forøvrig mye mer interessant enn 1. Selv om det er en del mer jobbing. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Seriøst, ikke snø nå igjen. Trodde vi var ferdig med snø for denne sesongen. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Merksnodig. Ikke spesielt merksnodig. Går i 1D, noe som tilsier at du er eldre enn meg, siden du ikke går i første. Btw, snø = gøy, fordi snø = eikedalen og eikedalen = gøy. Morro! (ikke like morro å gå til skolen i 20cm dyp snø da riktignok... eller å måke snø i 1 time så jeg får vondt i ryggen...) edit: sluffy: var med en dude på juleballet som jeg mener ordna dame til deg i fylla ja han trodde jeg kødda da jeg fortalte det dagen etter Endret 1. mars 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Sier meg fortsatt fint lite om hvem du er. Jeg vet at jeg ble "kidnappet" på ballet, mer fikk jeg stort sett ikke med meg. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Ugh! Plastikken på Koss-hodetelefonene mine tålte ikke kulden, så de knakk Mener å huske at det har blitt spurt om dette før i denne tråden, men vet noen om en butikk som tar imot ødelagte og hvor jeg kan få igjen nye på stedet? Skal til Tyskland om en uke, så noen 4-ukers reparasjon har jeg ikke tid til :| Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 surbz00r: Kjenner du en som heter Marcus som går på U.Pihl? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 surbz00r: Jeg har bodd på Møhlenpris leeenge! Gikk du på Møhlenpris barneskole? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Seriøst, ikke snø nå igjen. Trodde vi var ferdig med snø for denne sesongen. Snø er DIGG!! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Seriøst, ikke snø nå igjen. Trodde vi var ferdig med snø for denne sesongen. Snø er DIGG!! Right.. Neida, snø er greit i moderate mengder. En snøballkrig eller to har aldri skadet, og snø på jul- og nyttårsaften må man ha. Men vi har jo det som er typisk: Det snør i bøtter og spann, før det begynner å regne. Når snøen er skikkelig gjennomvåt og det meste har forsvunnet igjen, så blir det kalt igjen. Når det har blitt såpeglatt kommer kronen på verket; Det småsnør litt, slik at det er komplett umulig å se hvor det er glatt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Snø er DIGG......når den er stabil og tørr. Vi får se kor lenge snøen varer da. Tror den kan bli en stund. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) sluffy: hahaha, "kidnappet" :!: edit: forresten mulig det var en annen ja... who knows? sinnsykt tidig... jeg gikk rundt og fikk han til å klemme alle. klarte nesten å få han til å klemme en vakt, men det gjennomskuet han selv gjennom vodkarusen. da turen kom til deg (?) sa han at "nei, han vil ikke ha en klem, men han sitter jo her helt alene". Så grabbet han nærmeste tjej og plasserte henne på en stol og kommanderte dere til å snakke sammen svalbard: ja jeg gikk i klasse med han i 5.-7. og ca 2 måneder dette skoleåret. Han blokker meg i msn (tror ikke han vet det selv) TheMasteR: ja, gikk i klasse med deg 1.-5.! Er Øyvind Endret 1. mars 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) aha, hyggelig å "treffe" på deg da Øyvind Hva driver du med da for tiden? Endret 2. mars 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
Thud Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jævla snø! Detta drittværet gjør meg rett og slett trist. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Snø er i seg selv noe dritt, men i vintermånedene kan jeg da i det minste akseptere nederlaget for værgudene, bite i det sure eplet, og se snøfillene ramle stille ned. I mars derimot. Mars er VÅR, for pokker! Det er nå vi liksom skal ha sol og plussgrader! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 muhahahaha- reiser til geilo i helge.ski. afterski.beforeski and underskiiing. digg med sol, snø, damer i altfor trange skidresser. pudderføre.. ahh. livet er søren meg dritt noen ganger.. spesielt når du får en regning på 300.000 i posten.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Kor på nettet kan man få skjekket ut temperaturer i bergen og i de forskjellige bydelene? Var ute nå og det var ganske så kaldt eller så var det bare det at kroppen min var kald eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå