Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

...Tror det gaar bra jeg.. Er ikke saa mange som tenker paa sosialistisk ungdom. :p

Det har ikke blitt så mange Bergensturer i det siste? Her er de faktisk, om ikke store, så i alle fall høyrøstede. Protestaksjoner i fleng, og en skummelt hurtig voksende medlemsmasse... :ermm:

De holder seg nede ved blitz. Egentlig var jeg lovet en tur med en overnatting for aa skrive under bil-kontrakten, men pappa tok det engang han likevel var i Bergen.

Vi har investert litt i boliger i Bergen. Trenger du aa leie sa du? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...Tror det gaar bra jeg.. Er ikke saa mange som tenker paa sosialistisk ungdom. :p

Det har ikke blitt så mange Bergensturer i det siste? Her er de faktisk, om ikke store, så i alle fall høyrøstede. Protestaksjoner i fleng, og en skummelt hurtig voksende medlemsmasse... :ermm:

De holder seg nede ved blitz. Egentlig var jeg lovet en tur med en overnatting for aa skrive under bil-kontrakten, men pappa tok det engang han likevel var i Bergen.

Vi har investert litt i boliger i Bergen. Trenger du aa leie sa du? :p

Hmm, vi skulle hatt en blitz til den gjengen der vi også. :p

Bor forresten flott her jeg sitter nå. Men sant, blir det snakk om et par gratis prøvemåneder, så er jeg ikke vanskelig å overtale. ;)

Lenke til kommentar
Jeg gjør :p

dessverre har ikke jeg noen kjennskap til Bergensgeografi, hvis ikke skulle jeg fortalt hvor vi har ledig leilighet... Men er en gammel bygaard et eller annet sted.

Jeg tør nesten å tippe på at det er på Nordnes. Der har det blitt kjøpt og solgt en hel bøtte med bygårder de siste årene.

Lenke til kommentar
Spørs når dere investerte. Jeg leste at prisene holder på å vokse seg unaturlige høye for tiden, og at folk kunne bli skuffet om de kjøpte bolig nå og håpte på fortjeneste senere.

Maa tenke paa at jeg kanskje havner paa Handelshöyskolen om noen aar ogsaa.. :p

Vi har nok greie paa det vi driver med,uten at jeg vet eksakt naar vi kj¨pte hva.

Lenke til kommentar

Vet ikke om det har noe å si men prisen på boliger har økt enormt i det sister her i bergen. For 3år siden kjøpte foreldrene leilighet og betalte ca 850k men nå er den takset til 1.25mill og en dame har lagt inn bud på 1.4mill. Også har foreldrene kjøpt hus til 2mill og allerede er har verien økt 200k og den er ikke ferdi bygget engang. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Artig det der. Naboene her solgte huset sitt for 1.9 mill for et par år siden. Det er da snakk om rekkehus, de bodde midt i rekken, med liten hage, dårlig utsikt, lite sol, og lite som er gjort med huset. Våres hus er av en litt annen type, vi har en god del større boareal, vi ligger på enden av rekken vår, huset og hagen er putlet gjevnt og trutt med, hagen er forøvrig ganske stor (hvertfall i forhold til resten av området), utsikten er trolig den beste på hele Flaktveit, og vi har sol hele døgnet (sånn nesten hvertfal).

Lurer på hva våres ville gått for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...