Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Hjemreisen til Bergen er utsatt. Skal egentlig reise hjem på onsdag men datteren min har fått omgangsyke. :ermm:

Vi hadde planlagt å reise til Oslo i dag og overnatte på KNM 314 Alta

Det er en minesveiper som er pensjonert. Jeg er medlem i fartøylaget.

Den ligger ved Akershus Festning.

Vi skulle ta buss til Bergen med lavprisekspressen men det blir fly på søndag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Off! I dag har jeg fått både solstikk og friskluftssjokk, er ganske sikker på det. Var på skitur for første gang på forferdelig mange år, med moderen selvsagt...

Har noen av dere lagt merke til at ALT ser likt ut på Kvamskogen når det er snø der? Jeg tror vi gikk rundt og leitet etter den dømrade parkeringsplassen i en time, vi skulle nemlig være utradisjonelle og gå i uoppmerkede løyper. Jadda...

Var så sliten på slutten at det var så vidt jeg hadde ork til å kjøre ned her til sivilisasjonen igjen. Var en lærerik tur though. Aldri forlat bilen på Kvamskogen uten medbrakt GPS.

Lenke til kommentar
Off! I dag har jeg fått både solstikk og friskluftssjokk, er ganske sikker på det. Var på skitur for første gang på forferdelig mange år, med moderen selvsagt...

Har noen av dere lagt merke til at ALT ser likt ut på Kvamskogen når det er snø der? Jeg tror vi gikk rundt og leitet etter den dømrade parkeringsplassen i en time, vi skulle nemlig være utradisjonelle og gå i uoppmerkede løyper. Jadda...

Var så sliten på slutten at det var så vidt jeg hadde ork til å kjøre ned her til sivilisasjonen igjen. Var en lærerik tur though. Aldri forlat bilen på Kvamskogen uten medbrakt GPS.

Hvor gikk du på kvamskogen?

Lenke til kommentar
Heisann Bergen,

Vi har bestilt bil fra Bergen... Hva slags nummerkjennetegn faar ham? Eneste jeg vet om bilnummere er at Oslo er DK og DJ, og at Bärum er BP...

Hvis den er helt ny, får den SU, noe som burde passe en høyremann som deg riiiimelig dårlig.

Dog kan du håpe på ST, det er ikke så lenge siden vi byttet. ;)

Lenke til kommentar
Heisann Bergen,

Vi har bestilt bil fra Bergen... Hva slags nummerkjennetegn faar ham? Eneste jeg vet om bilnummere er at Oslo er DK og DJ, og at Bärum er BP...

Hmm, hvilken bil er det dere skal ha da, som man ikke får tak i i Oslo. Jeg regner med at det er noe brukbart eksklusivt, da har vi jo Jaguar-butikk her, men det har vel dere der borte også. Eller er det muligens brukt dere kjøper?

EDIT:

Jeg har førøvrig klippet meg (som om noen brydde seg), og investerte nylig i et par pilotbriller (billig-skvip). Så "watch out Bergen, here I come!"

bilde015.jpg

Endret av sluffy
Lenke til kommentar
Hmm, hvilken bil er det dere skal ha da, som man ikke får tak i i Oslo. Jeg regner med at det er noe brukbart eksklusivt, da har vi jo Jaguar-butikk her, men det har vel dere der borte også. Eller er det muligens brukt dere kjøper?

Jaguar ja, dog den billigste modellen... Hvor mye jaguar som blir igjen i en stasjonsvogn kan diskuteres. Forhandleren deres er en bekjent av pappa. :)

(Dessuten ligger oslos jaguar-forhandler paa östkanten... :p )

EDIT: Men det var nummerkjennetegnet da... :p

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
EDIT: Men det var nummerkjennetegnet da... :p

Om jeg kan få sitere meg selv...

Hvis den er helt ny, får den SU, noe som burde passe en høyremann som deg riiiimelig dårlig.

Dog kan du håpe på ST, det er ikke så lenge siden vi byttet. ;)

Således.

Vet ikke, oversaa deg visst.

SU ja.. Det blir fin forkortelse ja.. Jaja, hvorfor ikke..

Lenke til kommentar
...Tror det gaar bra jeg.. Er ikke saa mange som tenker paa sosialistisk ungdom. :p

Det har ikke blitt så mange Bergensturer i det siste? Her er de faktisk, om ikke store, så i alle fall høyrøstede. Protestaksjoner i fleng, og en skummelt hurtig voksende medlemsmasse... :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...