magio Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 I morgen tidlig drar jeg til spania i 2 uker så det kan nok hende at jeg blir vekke fra forumet en stund Skal lete febrilsk etter en nettkafe Skal bli deilig med en treningsleir i "varme" spania Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Heldigris! Nettcafe er ikke vanskelig å finne egentlig. Kor i spania skal du da? Lenke til kommentar
magio Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Heldigris! Nettcafe er ikke vanskelig å finne egentlig. Kor i spania skal du da? Alfaz del pi, ligger ved benidorm. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Nice! Benidorm er nice og men litt for mye bakker og drit. Har så lyst å reise nå. Ble ikke noe utelands tur ifjor. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Skulle tro og men det var Foxtrot jeg møtte på her inne på cs s for noen dager siden.. han kalte vel seg for foxtroteren aller noe sånt Jeg går under Foxtrot på CS også. Det kan være at du traff på en annen. Hvilke server var det du var å spilte i? Jeg er vel som sagt litt noob i CS men øvelse gjør mester. Jeg kom meg inn på en server natt til søndag. Var litt bedre linje om natten. Vi kan ta noen runder sammen en gang i CS. Jeg er nå hos foreldrene mine på Minnesund (Østlandet). Her er det vinter og snø. Sitter og surfer nettet med idsn (kjempe nedtur) Endret 19. februar 2005 av Foxtrot Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Off, snakker om reising. En kompis dro til Florida i natt, der skal han kose seg i sol og ca 30*C i to uker.... Og en av ukene må jeg attpåtil gå på skolen. Æsj. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Off, snakker om reising. En kompis dro til Florida i natt, der skal han kose seg i sol og ca 30*C i to uker.... Drar til Florida hver dag jeg. Hohehiha! Lenke til kommentar
magio Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Koser meg her i rundt 15-20 grader og skyfritt nå Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Satser på bilde-oppdateringer, magio. Kanskje jeg kjenner meg igjen. Har vært på ferie og leid hus mellom Alicante og Santa Pola 4 ganger, og vært flere turer i Benidorm-området. Endret 20. februar 2005 av bhsand Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 noen fra bergen som er i sentrum fra onsdag til lørdag? helst maks 18....skal være med bestevennen min hehe Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 noen fra bergen som er i sentrum fra onsdag til lørdag? helst maks 18....skal være med bestevennen min hehe Bare meg som ikke tok den? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 noen fra bergen som er i sentrum fra onsdag til lørdag? helst maks 18....skal være med bestevennen min hehe Bare meg som ikke tok den? skal til bergen i den perioden, så undret meg over om noen ble med på noe=) *burde kanskje skrevet det med en gang?* Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Ah. Det forklarer noe mer. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Nytt bergenstreff med gjester? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Nytt bergenstreff med gjester? Hehe, ikke umulig. Endret 20. februar 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 off topic: i følge spray testen er jeg mentalt sett 50 år gammel Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Nå nærmer vi oss tiden for et nytt Bergenstreff. Jeg går ut ifra at det blir dykking hos Nemo Classic Diving på Søreide. Vi kan jo bli enige om noen datoer så jeg kan gå til det skritt å reservere en dag hos Nemo. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Skulle tro og men det var Foxtrot jeg møtte på her inne på cs s for noen dager siden.. han kalte vel seg for foxtroteren aller noe sånt Jeg går under Foxtrot på CS også. Det kan være at du traff på en annen. Hvilke server var det du var å spilte i? Jeg er vel som sagt litt noob i CS men øvelse gjør mester. Jeg kom meg inn på en server natt til søndag. Var litt bedre linje om natten. Vi kan ta noen runder sammen en gang i CS. Jeg er nå hos foreldrene mine på Minnesund (Østlandet). Her er det vinter og snø. Sitter og surfer nettet med idsn (kjempe nedtur) hvis det var om kvelden eller natt til søndag da var det sikkert deg, tror du bare innom en kort periode. hvilen server, husker jeg ikke i farten , men jeg holder meg stortsett på de norske .. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Noen som skal prøve seg på denne : http://www.ba.no/puls/musikk/konsert/stork...icle1470918.ece Det skal iHvertfall jeg! Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Skulle tro og men det var Foxtrot jeg møtte på her inne på cs s for noen dager siden.. han kalte vel seg for foxtroteren aller noe sånt Jeg går under Foxtrot på CS også. Det kan være at du traff på en annen. Hvilke server var det du var å spilte i? Jeg er vel som sagt litt noob i CS men øvelse gjør mester. Jeg kom meg inn på en server natt til søndag. Var litt bedre linje om natten. Vi kan ta noen runder sammen en gang i CS. Jeg er nå hos foreldrene mine på Minnesund (Østlandet). Her er det vinter og snø. Sitter og surfer nettet med idsn (kjempe nedtur) hvis det var om kvelden eller natt til søndag da var det sikkert deg, tror du bare innom en kort periode. hvilen server, husker jeg ikke i farten , men jeg holder meg stortsett på de norske .. Jepp da var det meg. :!: Hva heter du når du spiller CS? Jeg holder meg også til norske servere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå