tor_erik Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Heh. Gikk og vandret rundt litt i dag fordi jeg hadde en fritime, og neimen kom jeg ikke over sjappen til psilocybe, Au Tatovering. Så at herr Sørheim var på plass selv, men jeg gikk ikke inn. Du hadde vel ikke kjent fjeset mitt, hadde du? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 *Urk* Nå så det ut som om det var varmt ute, men det er jo bikkje-kaldt :S ca. 1 grad Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Du hadde vel ikke kjent fjeset mitt, hadde du? Nope, sikkert ikke. TheMaster: takk for advarselen. Tok en ullgenser over t-skjorten, og jammen trengte jeg det ikke. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Noen Bergensere som skal til eikedalen på snowshow i kveld da? hadde faktisk tenkt å dra opp på Snowshow, men gadd ikke likevel.. Regnet bare med at det ble så sykt med køer. Men stakk opp på søndag da, konge vær..! Klarte å kjøre på rail og greier. Hele greien endte med en skikkelig forkjølelse. Kjipt. Lenke til kommentar
robB Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Noen Bergensere som skal til eikedalen på snowshow i kveld da? hadde faktisk tenkt å dra opp på Snowshow, men gadd ikke likevel.. Regnet bare med at det ble så sykt med køer. Men stakk opp på søndag da, konge vær..! Klarte å kjøre på rail og greier. Hele greien endte med en skikkelig forkjølelse. Kjipt. Det var faktisk ikke så mye folk der. Det var mer ifjor. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Brrr. Da har jeg løpt opp på fløyen, inn til brushytten, og ned igjen på hmm.... 1t og 27minutt *Sliten, og kald* Lenke til kommentar
magio Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Brrr. Da har jeg løpt opp på fløyen, inn til brushytten, og ned igjen på hmm.... 1t og 27minutt*Sliten, og kald* Det er bra, stå på Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Brrr. Da har jeg løpt opp på fløyen, inn til brushytten, og ned igjen på hmm.... 1t og 27minutt*Sliten, og kald* Aktivitetsdagen ja... Høhø, den ble ikke mye aktiv gitt... Vi kjørte opp til Slåtthaug, men der var de tomme for skøyter. Dermed hadde vi ikke så mye å finne på der, så vi dro bare hjem igjen etter en halvtime eller noe... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jaja, Sykeland haukehus er kjedelig. Men jeg hadde et artig besøk på Au! i dag, så nå vet jeg hvor det ligger også. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Hva gjorde du i sykeland sluffy? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Astma-test. Jeg var inne før jul en eller annen gang. Så skulle jeg inn igjen nå, etter å ha brukt medisiner i ca. 2 måneder, for å sjekke om jeg ble bedre ved bruk av medisiner. Det gøyeste var egentlig at jeg faktisk fikk dårligere resultat nå enn jeg hadde før jul. Så jeg skal hvertfall tilbake en gang til før jeg er for gammel til å gå der mer (Litt artig at jeg har vært der så mange ganger at folkene begynner å kjenne meg igjen). Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Hmm... Har også astma, men har aldri vært på haukehuset. Får bare nye doser hvert år, jeg. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hmm astma altså. Kjedelig med sånne ting. Selv er eg allergisk mot støv (mye støv i lungene) og hvis eg f.eks inhalerer mye støv så nærmest kollapser lungene og eg får ikke pustet. Sucks! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 jeg er allergisk mot sulfat (en medisink middel), så jeg er ganske heldig.. virker kjipt for dere som blir hemmet eller plaget av slike sykdommer eller allergier. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Den alvorligste gangen var faktisk nå eg skulle vaske rommet mitt der vi bodde før og eg begynte å koste under sengen og all støvet bare fløt i luften og eg innhalerte lenge før eg fikk nyse anfall og fikk pustet problemer. Lungene strammet seg sakte men sikkert slik at eg fikk mindre trekk for hvertime helt til det var så gale at det gikk rundt for meg pga for lite surstoff og greier og eg ble da kjørt til legevakten. Da vi ankom (tror det var tidlig søndag) så var det slik at de ba meg å vente fordi de ikke behandlet folk enda og eg satt da i bilen med svogeren og måtte konsentrere meg i å puste så eg fikk luft og når de åpnet og lege fikk skjekket meg sendte han meg i ambulanse med sirenere og greier fordi eg var i fare. Var ganske dramatisk faktisk. Lå på sykehuset i 3dager med slange i nesen med surstoff. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Da vi ankom (tror det var tidlig søndag) så var det slik at de ba meg å vente fordi de ikke behandlet folk enda og eg satt da i bilen med svogeren og måtte konsentrere meg i å puste så eg fikk luft og når de åpnet og lege fikk skjekket meg sendte han meg i ambulanse med sirenere og greier fordi eg var i fare. Jeg fikk pusteproblemer av den setningen. Har heldigvis klart å unngå slike problemer selv, til tross for at det er vanvittig støvete på rommet mitt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg er ikke noe særlig happy denne helgen. Vi har reperasjoner i telefonkabelen til Espeland i Blomsterdalen der jeg bor. I dag begynte problemene. Internettkoblingen er svært ustabil. Har 2600/640 linje fra Nextgentel men opplever hastigheter mellom 0 og 1500. Kan ikke spille CS med den ustabile linja. Hahah.. det var jo dumt. Cs for teh suxx! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Skulle tro og men det var Foxtrot jeg møtte på her inne på cs s for noen dager siden.. han kalte vel seg for foxtroteren aller noe sånt Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Astmaen har aldri plaget meg noe særlig da, men så jeg gode medisiner mot den. Er litt allergisk mot støv og gress i tillegg, men ikke sånn at det plager meg noe særlig det heller. Lenke til kommentar
magio Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Er vist allergisk mot husstøv på øynene, men det har aldri plaget meg edit: leifen nøs seg inn Endret 16. februar 2005 av magio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå