Inc Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Vurderer sant og seie Askøy (banner eg i kirka på "bergenserforumet" no??) :-). Supert med nærleik til sjø og liker tanken på å ta båt+sykkel til jobb.... ultimat kombinasjon! Ser altså etter hus for tida, men det er (hittil) noko galt med alle sammen..... om det ikkje betrer seg, og bybana kjem, så får vi begynne å kikke sørover ;-) Eg har slekt i Blomsterdalen (Apeltun) og i Mildevegen forresten. Båt, tenker du da "beinveien" , den hurtigruten som går fra askøy til sentrum? Du har jo en øy vest om bergen og da. der trives jeg jaffal Kjenner du en som heter Ådne tveit på milde? eller noen andre med Nyheim til etternavn der i nærheten, kanskje Arionson?? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Svarte heller. Så hadde den hvite dritten tatt turen til oss enda en gang. Lenke til kommentar
robB Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Noen Bergensere som skal til eikedalen på snowshow i kveld da? Lenke til kommentar
magio Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Noen Bergensere som skal til eikedalen på snowshow i kveld da? Nei, men det blir kanskje voss på søndag Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Noen Bergensere som skal til eikedalen på snowshow i kveld da? Tja, hadde tilbud om å dra opp med noen, men det er bare det at jeg suger i trekket. Nei, det er ikke slik at "alle andre er like dårlige," jeg SUGER virkelig. Anyway. Finner vel på noe med venner her nede på høyde med havet, hvor det er trygt og godt. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Vurderte nesten å dra på snowshow for å kaste noe på han equicez duden.. Men arrangementet suger og jeg liker ikke kveldskjøring... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Kommer lille-phille? Jeg drar garantert opp for å kaste sneball med deg, Erik! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Lille-Phille er god nok grunn i seg selv til å ikke være der. ...Men det kan jo hende at det hadde vært kult. Hvis jeg hadde kunnet stå i trekk da. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Steffy.. Jeg håper han skal ha konsert i Bergen snart, jeg skal samle en haug med venner og sammen skal vi pælme snøballer på ham.Who's with me? ...du får gi rapport, da Endret 11. februar 2005 av bhsand Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Kommer lille-phille? Jeg drar garantert opp for å kaste sneball med deg, Erik! Ja.. leste at han og Zandra skulle toure med snowshow rundt om i landet.. Selvom jeg ikke drar håper det er mange som pælmer han full i snøballer bare på pur faen.. (hvis det er noen som tilfeldigvis gjør dette, så film det ) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg tar med paraply, så slipper vi å bli dynket i spytt. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Ser det for meg. Kan jo bli ganske symbolsk da - hvis du og ihvertfall 2-4 andre, kaster et par snøballer, for så å slå opp hver deres paraply samtidig. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg bodde i bergen i tre år kommer til å flytte dit en gang til Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Savner Bergen litt. Har bodd utenlands i fire år nå, temmelig nøyaktig. Men det går over når jeg har hatt en uke eller to i Bergen - da ønsker jeg meg tilbake til det Store Utland. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Savner Bergen litt. Har bodd utenlands i fire år nå, temmelig nøyaktig. Men det går over når jeg har hatt en uke eller to i Bergen - da ønsker jeg meg tilbake til det Store Utland. Hvor i utlandet bor du da? Lenke til kommentar
magio Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Savner Bergen litt. Har bodd utenlands i fire år nå, temmelig nøyaktig. Men det går over når jeg har hatt en uke eller to i Bergen - da ønsker jeg meg tilbake til det Store Utland. Hvor i utlandet bor du da? I profilen står det; Bosted: Hackney i London. Sikkert supert å bo der Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Savner Bergen litt. Har bodd utenlands i fire år nå, temmelig nøyaktig. Men det går over når jeg har hatt en uke eller to i Bergen - da ønsker jeg meg tilbake til det Store Utland. Hvor i utlandet bor du da? I profilen står det; Bosted: Hackney i London. Sikkert supert å bo der Vel... Denne delen av London har faktisk flere drive-by shootings enn LA. Er en gate litt oppi her som bare går under navnet "Murder Mile". Aner ikke hva den egentlig heter. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Savner Bergen litt. Har bodd utenlands i fire år nå, temmelig nøyaktig. Men det går over når jeg har hatt en uke eller to i Bergen - da ønsker jeg meg tilbake til det Store Utland. Hvor i utlandet bor du da? I profilen står det; Bosted: Hackney i London. Sikkert supert å bo der Vel... Denne delen av London har faktisk flere drive-by shootings enn LA. Er en gate litt oppi her som bare går under navnet "Murder Mile". Aner ikke hva den egentlig heter. Hva gjør du i London da? Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg er ikke noe særlig happy denne helgen. Vi har reperasjoner i telefonkabelen til Espeland i Blomsterdalen der jeg bor. I dag begynte problemene. Internettkoblingen er svært ustabil. Har 2600/640 linje fra Nextgentel men opplever hastigheter mellom 0 og 1500. Kan ikke spille CS med den ustabile linja. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Savner Bergen litt. Har bodd utenlands i fire år nå, temmelig nøyaktig. Men det går over når jeg har hatt en uke eller to i Bergen - da ønsker jeg meg tilbake til det Store Utland. Hvor i utlandet bor du da? I profilen står det; Bosted: Hackney i London. Sikkert supert å bo der Vel... Denne delen av London har faktisk flere drive-by shootings enn LA. Er en gate litt oppi her som bare går under navnet "Murder Mile". Aner ikke hva den egentlig heter. Hva gjør du i London da? Er fotograf. Bergen er gjerne litt liten for slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå