Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Feynmann: Hvis du ikke har dykket noe særlig før så kommer vel all erfaring deg til gode før kurset. Skal du ta kurset ved Nemo?

Har drevet masse med snorkling, da. :p

Skal ta det på Nemo. Fikk en grei pris side det er vinter. Tror nok jeg skal klare meg greit.

Lenke til kommentar

Wee, side 100! Babyen min har blitt stooor... :p

Anyway, var jo som kjent på rosettball på Roof Garden i går. Konge fest, god stemning og masse bra folk. Hadde det dritfett inntil kl syv i morges, for da ringte vekkerklokken for skolen. Menne... Jeg var jo trøtt, så det må jo være god nok grunn til fravær? Eller? :wee:

EDIT: Jeg gikk altså ikke.

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

Idol fra Bergen var rimelig flaut.... De fleste var ikke engang fra Bergen og de som de viste(da spesielt jentene) var jo på grensen til psykopater....

Nei, fikk høre det fra alle østlendingene og nordlendingene på jobb idag... :p

Ikke akkurat bra reklame for Bergen denne gang :roll:

Lenke til kommentar

Nå har jeg listet opp de som ønsker å være med til Nemo:

- Regga

- Sluffy

- Svalbard

- Foxtrot

Jeg venter med å bestille time hos Nemo. Jeg har vel glemt å si at prøvedykkingen er gratis, så det bør vel være en god grunn til å slenge seg på. :-)

Darkness, tor_erik, SnowDog, Magio, Psilocybe og CFD, vil ikke dere være med?

Endret av Foxtrot
Lenke til kommentar

Dersom Kine stiller i "teeny weeny string bikini," så skal jeg tenke på det. :p

Men sånn i utgangspunktet er jeg ikke voldsomt interessert i dykking. Men det var jo gratis da... Får tenke litt på det. :thumbup:

EDIT: Türkleif.

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

Nå har jeg redigert lista, med opp de som ønsker å være med til Nemo:

- Regga

- Sluffy

- Svalbard

- Foxtrot

- Psilocybe

- Magio

- Darkness

Da får vi sikkert får plass i bassenget alle sammen.

Tidspunktet bestemmer egentlig vi litt og. Har fått det inntrykket at helg passer bedre enn en hverdag. Daglig leder på Nemo sa at de kan sette opp prøvedykk for oss på en lørdag eller en søndag. Hvis vi går for en eventuelt fredag så kan jeg forhøre meg. Prøvedykket må ikke kræsje med dykkekursene der. Hvis det er greit for dere så kan jeg få et par datoer som jeg kan foreslå for dere.

Det er viktig at flest mulig av dere som ønsker å være med prioriterer denne turen. Kjedelig for meg hvis jeg kommer med 3 stykker på et prøvedykk som de har satt av til oss.

Her er en link til hjemmesiden til Nemo sin prøvedykkside

Edit: Lista er redigert

Endret av Foxtrot
Lenke til kommentar

WARNING! Jeg har gjort en blemme her. Beklager. :blush:

Det koster faktisk penger nå. Faktisk 250 kr pr pers. MEN jeg har forhandlet med daglig leder og fikk en "god" pris. Prisen blir 100 kr pr. pers. De setter av 1 1/2 time for oss.

De som ikke vil være med stryker jeg av listen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...