Gå til innhold

Ny boks i påsken!

Anbefalte innlegg

har ca 5000 jeg skal bruke på pc, Det jeg skal ha er Alt untatt Skjerm, Skjermkort, tastatur og mus. Tenkte en god stund på å kjøpe en atlonh XP-M og klokke den som bare pokker, men nå vet jeg ikke helt. Hva lønner seg? Jeg vill selfølgelig klokke. Skal ha en 512mb ram brikke så jeg kan oppgradere ved en senere annledning. Forresten, jeg har Cpu vifte også, en Volcano 12. Jeg har et skjemkort av nyere type, så pc-en skal brukes til spill. Og må helst ikke bli dyrere en 5 lapper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier du skal ha alt utenom skjermkort tastatur og mus. Men så har du en cpu-vifte du vil bruke (som du ikke sa noe om hvilken type prosessor den passer til) og og du sier du har et skjermkort av nyere type, som det også høres ut som om du har planer om å beholde. Det går an å trykke litt opp å si at du ikke skal ha cpu vifte og skjermkort også da... :) Skal du ha nytt kabinett?

Gjør det litt mer klart, så kanskje noen gidder hjelpe deg.

Lenke til kommentar

Jeg Skal ha amd siden jeg har En vifte som passer til amd athlon cpuer (Volcano 12).

Jeg tenkte på et Chieftec kabinett, men jeg vet ikke helt, hva er mest lønnsomt?

Er det enkelt å klokke en barton 2500+? Hvor langt vill jeg komme? Trenger hjelp til dette fordi jeg ikke har så mye peiling.

Er det noe mer dere må vite så spør!

Er det kansje lurt å vente med å kjøpe pc siden pci-express kommer snart? (da mener jeg selfølgelig at jeg også kjøper med skjermkort til den pc-en..

Takker for svar :D

Lenke til kommentar

Lagde et lite forslag sjøl, vet ikke om det lønner seg.

Komplett:

Abit NF7-S V2.0 Demo1 592,-

AMD Athlon XP2500+ 1.833 GHz Socket A 333MHz, 512KB Barton, OEM 710,-

Sony DVD-spiller IDE 16x/40x Sort Bulk, DDU1612-B2 350,-

Samsung SpinPoint P80 120GB S-ATA S-ATA/150 8MB cache 7200RPM 894,-

2546,-

PSDATA:

Geil 512MB DDR PC3200 400MHz CL2 5nS 2.55-2.95V Golden Dragon Series 925,-

Aopen Case ATX Tower Black 350W PSU USB 2.0 Silent PSU 745,-

1670,-

I alt blir det: 4216,-

Er jo en fin pris det!

Noe dere vill forandre på?

Har egentlig null peiling siden jeg alrdi har bygd en pc før. Er det enkelt? må jeg kjøpe noen kabler?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...