G2Petter Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Legg inn et program som endrer tastaturet til fransk eller noe... Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Ta og bytt 1 knapp med knappen vedsiden av paa tastaturet. Det blir morsomt og ikke saa mye strev.. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Sist 1. April ringte jeg mamma og ba henne hente meg på fyllearresten. Beste så langt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Off-topic: Vi bytta om musa til tastatur ps2 på hans bærbare pc. Tok tid og noen dunk i bordet, kikk bak pcen osv før han skjønte noe Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Dette blir moro Vræææl! En Løtensokning! EDIT: Leif, du er en jævel! *Juleleifen gå heng deg* Endret 31. mars 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hmm...kanskje ta på maske og rane bensinstasjonen jeg jobber på. Jeg ville iallefall ledd godt hvis noen rana meg, rev av maska og ropte APRILSNARR! En annen festlig spøk som alltid får folk til å trekke på smilebåndet, er når man later som man skal stoppe for en fotgjenger i et gangfelt og så trykker klampen i bånn og flesker vedkommende ned. Du føler deg bra lurt når du ligger der, klistret til asfalten og hører en fyr brøle "aprilsnarr!" ut sidevinduet. HAHA LOL Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hmm...kanskje ta på maske og rane bensinstasjonen jeg jobber på. Jeg ville iallefall ledd godt hvis noen rana meg, rev av maska og ropte APRILSNARR! Jeg hadde ikke ledd viss noen gjorde det mot meg men,men Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Gjett hvem som skal ha LAN i morgen Lenke til kommentar
MagE Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 dette er en god en, ta et scren shot av turn off tingen (log off, restart og turn off) sett så dette til bakgrunn,skjul alle ikoner, ta vekk startmeny resultat: alle prøver og trykke cancel, helt til en eller annen smarting finner ut at det ikke er verre enn og skifte bakgrunn. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Hmm...kanskje ta på maske og rane bensinstasjonen jeg jobber på. Jeg ville iallefall ledd godt hvis noen rana meg, rev av maska og ropte APRILSNARR! Jeg hadde ikke ledd viss noen gjorde det mot meg men,men Nei, jeg hadde sannsynligvis dødd av hjerteinfarkt lenge før spøken ble avslørt. Skal forresten jobbe i morgen kveld. Tenk hvis noen arrangerer et sånt ran, hehe.. edit: skriveleif Endret 31. mars 2004 av Jon@s Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hmm...kanskje ta på maske og rane bensinstasjonen jeg jobber på. Jeg ville iallefall ledd godt hvis noen rana meg, rev av maska og ropte APRILSNARR! .. eller "dette er tran!!" Lenke til kommentar
Crack Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå