OlaML Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Har ikke spilt bilspill på en stund, synes dette virker som en forfriskende tittlel. Passe "arcadish" i image og stil, men kjøreopplevelsen var det ikke så mye å utsette på, fin, myk og passe balansert fysikk. Når du overstyrer en Mercedes CLK virker det ikke som den veier 70kg, som i et par andre titler. Bil-oppsettet ligner på Colin McRae og er en helt greit løsning. Grafikken er helt ok, om ikke akkurat imponerende. Fine lyseffekter med refleksjoner, glinsing etc. Bilene har gått tre ganger gjennom høyglans programmet på Statoil. Teksturene og modellene i terrenget var så som så, men Codemasters sier tydelig ifra at spillet er 80% ferdig... Var skuffet over lyden først, men etter at jeg oppdaget Sound Detailer slideren ble det litt bedre... Ettertenning, humping, rumling, små-dynamisk dekkskrik, fine mekaniske lyder fra girskift......men litt lite trøkk og sjel i selve motorlyden. AIen virker bedre enn de fleste andre....har kjørt en 30-40 runder til sammen på de tre banene i demoen og har ennå til gode å oppleve den velkjente "aaargh! hvorfor dunket han borti meg?!" følelsen fra endel andre titler...de gir deg plass, realistisk lite plass, selv om du holder idealsporet t.o.m. i trange svinger. Bra! Har ikke målt FPS, men maxet ut alt som maxes kunne (ikke AA/AF) og min P4 2.4, 512 PC2100, Ti4200 tok det hele på strak arm, ingen hakking eller mikropauser i det hele tatt. Tror jeg plukker opp dette når det kommer i butikkene...men burde ratt&pedaler... *åpne lommebok* *møll sverme* *sukk* Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Irriterende at jeg ikke får kommet inn i Options på demoen. Bilspill med tastatur er helt meningsløst for meg. Bortsett fra det ser det lovende ut. :-) Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hmm virket helt ok det... selv om grafikken var veldig middels (synes jeg)... Så så bra ut på bilder, men når jeg spilte spillet var ikke den helt store "wow-faktoren" til stede. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Dette virker som om det kommer til å bli et bra spill. En sikker vinner på LAN. En god arvtager etter det forrige spillet, som også var svært bra. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 som sagt ovenfor, likt det forrige spillet. og jeg er fortsatt skuffet. for mye arcade for min del.... hele greia virker litt for mye konsoll for min smak. ok grafikk, likte at jeg så de andre på en annen del av banen (på hatch) ....det var ikke der før. og hockenheim føltes for liten ut.. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg synest det var ganske bra dette her : Lyd fra girkasse, ettertenning, men motorlyden var kanskje litt slapp. Grafikken var og rimelig bra, men regner med at det blir litt bedre i fullversjonen, samme med lyden. Kjørbarheten var og litt bedre kontra den forrige versjonen, når man velger pro simulator (eller hva det nå het), så ble det hele straks mer virkelighetsnært (i den grad det kan bli det på en pc). Tror nok at det blir investert i ratt og pedaler samtidig med race driver 2, var litt vel vanskelig med tastatur og digital styring / gass :-) Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 du kan jo velge pro-simultaion i options slik at bilen blir mye vanskligerre å kjøre.. det kommer til og med en melding opp at denne modusen er kun for "pro gamere med ratt og pedaller" jeg prøvde d kun med tastatur.. vansklig!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå