Peterman Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Ved bruk av dette programmet i 7måneder, har jeg gått opp 35Kg i benk uten noen kunststoffer som f.eks Kreatin o.l. Spiser vanlig, og drikker vanlig [pirkete] Kreatin finnes naturlig i kroppen, det er ikke et "kunststoff". [/pirkete] Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 kan noen gi meg et par gode rygg-øvelser? Hjelper det å jogge? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Hvis du ikke har vekter eller maskiner er chins en god øvelse, men det kan være rimelig tungt. Kommer ann på hvor tung og sterk du er. Ta en titt på denne siden. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Trener mellom 2-3 ganger i uken, og vil sterkt anbefale boksing. En kombinasjon mellom benkpress (både skrå og vanlig), en 40 kgs tung boksepute, manualer, push-ups og sit-ups får jeg trent ganske godt! Boksing trener forsåvidt hele kroppen det og, bare man gjør det på riktig måte. Og til du svømmerduden, TULLPRAT. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 kan noen gi meg et par gode rygg-øvelser?Hjelper det å jogge? Situps og løping. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) kan noen gi meg et par gode rygg-øvelser?Hjelper det å jogge? Situps og løping. Situps trener mage, hofte og til dels lår avhengig av hvordan du utfører øvelsen. Magemusklene støtter til en viss grad opp korsryggen, så jeg ser poenget ditt. Jogging trener ikke rygg på noen nevneverdig måte. Endret 4. april 2004 av Peterman Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg er nå blitt anbefalt situps og løping til mine ryggproblemer, av kiropraktor, fysioterapeut og en håndfull andre som også har hatt ryggproblemer. Uansett, det jeg sliter med er svak ryggmuskulatur, og en liten skjevhet (ene ften er kortere enn den andre), dette fører til at ledd i ryggraden fort kan komme litt ut av stilling. Det har gått noen år siden jeg trente skikkelig, og turning har jeg egentlig lagt helt på hyllen. Men løping, situps og tøying hjelper, og jeg tenker å begynne med trening igjen snart. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 men da starter man å jogge seinere idag da, kommer jo godt me til fotball-sesongen også Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) I det siste har jeg prøvd noe som heter Release your potential. Det er et prinsipp som bygger på HST og Body for Life. Har hatt veldig gode resultater med det også. Er ca midtveis i en 13 ukers periode. Jeg trener også etter RYP-programmet, og er så langt meget fornøyd med resultatene - er inne i 4. uke av Maks Fettforbrenning-delen, har fullført Grunnprogrammet. Jeg har gått ned 12kg med fett og opp 2kg med muskler, og fettprosenten er redusert fra 23% til 17%. Målet er å komme ned til 90-95kg kroppsvekt, med en fettprosent på ca 10. De største forbedringene har vært bryst, mage og armer (lår- og leggmusklaturen lå allerede på et bra utgangspunkt, da jeg har drevet mye med sykling). Nøkkelen til gode resultater er et bra program og ikke minst et bra kosthold. Fullstendig enig. Gikk på en kraftig smell første uken av forbrenningsprogrammet - jeg spiste altfor lite (1500 kcal/dag) i forhold til aktivitetsnivået mitt (5-6 økter i uken med styrketrening, kardio (spinning, rask gange/lett jogging) samt basketball). Det endte med at jeg mistet 2kg fettfri masse, og jeg følte meg ganske så overtrent. Men nå er jeg oppe i 2500-3000 kcal/dag - spiser masse proteiner (kjøtt, soyaprodukter og proteinpulver), inntar Omega-3+6+9 fettsyrer (2-3 spiseskjeer om dagen) og er bevisst på hva slags karbohydrater jeg hiver i meg (unngår karbo med høy GI). Da gikk det så mye bedre :-) Av kosttilskudd benytter jeg meg av Basic Protein, Protein Isolate, PyruBurn, ZMAGenin, MealTech, CreaForce, EFAOmega samt Gerimax Blå. Endret 5. april 2004 av EviLEddiE Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Ved bruk av dette programmet i 7måneder, har jeg gått opp 35Kg i benk uten noen kunststoffer som f.eks Kreatin o.l. Spiser vanlig, og drikker vanlig [pirkete] Kreatin finnes naturlig i kroppen, det er ikke et "kunststoff". [/pirkete] Bruk høyrehånda du.. god trening Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 I det siste har jeg prøvd noe som heter Release your potential. Det er et prinsipp som bygger på HST og Body for Life. Har hatt veldig gode resultater med det også. Er ca midtveis i en 13 ukers periode. Jeg trener også etter RYP-programmet, og er så langt meget fornøyd med resultatene - er inne i 4. uke av Maks Fettforbrenning-delen, har fullført Grunnprogrammet. Jeg har gått ned 12kg med fett og opp 2kg med muskler, og fettprosenten er redusert fra 23% til 17%. Målet er å komme ned til 90-95kg kroppsvekt, med en fettprosent på ca 10. De største forbedringene har vært bryst, mage og armer (lår- og leggmusklaturen lå allerede på et bra utgangspunkt, da jeg har drevet mye med sykling). Nøkkelen til gode resultater er et bra program og ikke minst et bra kosthold. Fullstendig enig. Gikk på en kraftig smell første uken av forbrenningsprogrammet - jeg spiste altfor lite (1500 kcal/dag) i forhold til aktivitetsnivået mitt (5-6 økter med styrketrening, kardio (spinning, rask gange/lett jogging) samt basketball). Det endte med at jeg mistet 2kg fettfri masse, og jeg følte meg ganske så overtrent. Men nå er jeg oppe i 2500-3000 kcal/dag - spiser masse proteiner (kjøtt, soyaprodukter og proteinpulver), inntar Omega-3+6+9 fettsyrer (2-3 spiseskjeer om dagen) og er bevisst på hva slags karbohydrater jeg hiver i meg (unngår karbo med høy GI). Da gikk det så mye bedre :-) Av kosttilskudd benytter jeg meg av Basic Protein, Protein Isolate, PyruBurn, ZMAGenin, MealTech, CreaForce, EFAOmega samt Gerimax Blå. Whow du holder på. Virker som noe for meg det programmet.. Hvor kan jeg lese mer om det? Hvor mye ligger du på nå i vekt? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Whow du holder på. Virker som noe for meg det programmet.. Hvor kan jeg lese mer om det? Hvor mye ligger du på nå i vekt? Her kan du lese om det. Trykk på release your potential linken i menyen. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Har ikke tid til å lese igjennom hele denne saken. Men vil bare si at viktige punkter er: godt kosthold, variasjon i treningen (Skråbenk/flatbenk/manualer/stang osv) og ikke minst VILJE! Vilje til å ta den siste reppen du egentlig ikke greier å ta. Endret 5. april 2004 av Veritas_ Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 VeXx: Du finner mer info på den nevnte linken til Tech Nutrition. De har også et eget forum der du får raskt svar på spørsmål du måtte ha angående dette programmet. Selv hørte jeg først om programmet da jeg kjøpte proteinpulver (Protein Isolate, fra Tech Nutrition) på den lokale Sunkost-forretningen - jeg fikk et hefte om RYP med på kjøpet. Akkurat nå ligger jeg på ca. 98-100kg, avhengig av hvor mye jeg har trent og spist på det aktuelle tidspunktet. Kollegaene mine samt faste kunder (jeg jobber i butikk) kommer stadig vekk med kommentarer om at jeg har blitt mye "mindre" og mer fastere i fisken :-) Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 hoff, fant ut at konndissen ikke va på topp :/ men skal begynne å jogge et par ganger i uka nå, så jeg holder ut lengere på fotballbanen Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Trådstarter: Dersom du ønsker en generell formforbedring anbefaler jeg deg 50/50 styrke og kondisjon. Jeg vil også anbefale deg en stor andel basisøvelser: Dips, brede chins, benkpress, militærpress, roing, knebøy og markløft. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Sykkling er aboslutt å anbefale. Det er også gøy. Du får trente både lår, legg , armer, rygg og kondis. Det er også viktig å ikke jogge på asfalt men i terreng hvis du skal dette. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hvilken måte er "best" å trene på hvis man skal bli sterk og ikke bygge så mye muskelmasse? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Har skikkelig six-pack selv ( ) og er den beste i klassen i håndbak og har ALDRI rørt hverken benk eller manualer, har bare svømt, svømt og svømt. Der ser du hvor mange som tar så grundig feil om at det er eneste mulighet å få muskler på. Skal du absolutt drive styrketrening er push-ups, sit-ups, rygg-ups, armdrag og beinløft det beste etter min mening. Tør jeg spørre hvor gammel du er? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hvilken måte er "best" å trene på hvis man skal bli sterk og ikke bygge så mye muskelmasse? Skal du bli sterk, blir du større, evt, skal du bli større, blir du også sterkere på en eller anna måte. De som er store og svake, evt små og sterke, er sånn fordi det forholdet er genetisk betinget. Men skal du bli sterk på en spesifikk måte (feks max-styrke, at du klarer mange repetisjoner osv), så trener du slik du ønsker å bli. Ønsker du å bli steeeerk, så løfter du tungt med få repetisjoner. Ønsker du å blir mer utholdende i muskelene (feks ta mange pushups og den typen der) - så trener du nettopp på det - med lite vekt og mange repetisjoner. Du blir som du trener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå