int20h Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Betaler svimlende sum til Intergraph Intel må betale hele 225 millioner amerikanske dollar til Intergraph grunnet brudd på opphavsrettigheter. Omtrent halvparten av beløpet skal over på selskapets konto i løpet av seks dager. Les artikkelen her Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Tja. Svimlende og svimlende. Bare småtteri for Intel det der Endret 31. mars 2004 av C4STOR Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Tja. Svimlende og svimlende. Bare småtteri for Intel det der Småtterier som kan ødelegge for Intel, og glede AMD:) *smiler* Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Tja. Svimlende og svimlende. Bare småtteri for Intel det der Småtterier som kan ødelegge for Intel, og glede AMD:) *smiler* velvel... Jeg skjønner ikke at folk kan glede seg over andres ulykke, selvom man i utgangspunktet ikke "holder" med det firmaet... Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Tja. Svimlende og svimlende. Bare småtteri for Intel det der Småtterier som kan ødelegge for Intel, og glede AMD:) *smiler* velvel... Jeg skjønner ikke at folk kan glede seg over andres ulykke, selvom man i utgangspunktet ikke "holder" med det firmaet... Det er ingen som klager når microsoft får bot, så da syns jeg ikke noen skulle klage nå heller. det går på det samme. det firmaet som er størst er alltid mest forhatt, og "fortjener" motgang til tider. Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Kan en saksøke noen fordi en ikke blir saksøkt? Altså at en forventer at den andre parten skal sette i gang med et søksmål, og så setter en selv i gang med forebyggende tiltak, og engasjer advokater. Så skjer altså det at en ikke blir saksøkt eller den andre part trekker sitt søksmål. Tar ikke vedkommende ironien forbeholder jeg meg retten til å saksøke vedkommende på xxxx$ for ærekrenkelse og brudd på menneskerettighetene. De som forholder seg tause sees på som medskyldige og et klart brudd på likestillingsloven. Endret 31. mars 2004 av Bofur Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Tja. Svimlende og svimlende. Bare småtteri for Intel det der Småtterier som kan ødelegge for Intel, og glede AMD:) *smiler* velvel... Jeg skjønner ikke at folk kan glede seg over andres ulykke, selvom man i utgangspunktet ikke "holder" med det firmaet... Det er ingen som klager når microsoft får bot, så da syns jeg ikke noen skulle klage nå heller. det går på det samme. det firmaet som er størst er alltid mest forhatt, og "fortjener" motgang til tider. Det var ikke det jeg skulle poengtere, jeg mente at han likte det siden han tydeligvis holder med AMD (som ikke har noe med denne saken, men er tilfeldigvis konkurent av Intel)... Lenke til kommentar
Alekssander2 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Synes att det som er mest interesant her, er hvor mye Intel faktisk har 'lånt'. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Intel Pappa jobba for intergraph før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå