seric Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Aner ikke om det er ett mer passende sted for denne, men... Jeg så for litt tid tilbake en test mellom PC2100 og PC2700 DDR RAM. En litt tvilsom fyr jeg kjenner anbefaler meg å gå for PC2100, fordi PC2700 er ustabil. Er det noen av dere som har kjennskap eller har link til en eller annen test mellom disse to minnetypene? Må kjøpe nye greier siden jeg klarte å drepe CPU, HK og RAM... Lenke til kommentar
Mio Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Jeg har PC2700 ram og det er stabilt som bare det. Bruker Apacer. Tror neppe det hadde vært for salg hvis det var så ustabilt :wink: Mio Lenke til kommentar
seric Skrevet 29. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2002 hehe... Nei jeg kom fram til å bestille pc2100 ram. Det er litt billigere, så da kjøper jeg og TV-Tuner kort, så jeg slipper å krangle med kjipe foreldre når jeg skal se noe på TV Når det kommer til det med de døde delene er det ingen sak å fikse. Kjøp deg en shim som ikke ligger godt på prosessoren, sett på ribba og start opp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå