Data_Noob [cB] Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Nå har tiden kommet... da jeg skal bygge min første casemod EVER! Noen som har tips til meg?? Moe stilrent tenkte jeg, med et tøft tema og maaaasse leds Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 lag vindu, kjøp noen Lazer LED's og legg på strategiske plasser rundt i kabinettet, prøv å gjem kabler så godt du kan, kan du gi oss en link til kabinettet ditt?? greit å vite hvilket du har;) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) En ting jeg synes er litt tøft/praktisk er å sette inn vifteplasser her og der f.eks i sidedøren og sett på noen kule viftegriller med et lys av en eller annen farge bak dem Edit: Her er en side du kan skaffe diverse ting fra; microplex.no Endret 31. mars 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 stilrent, tøft tema og masse leds?? hmm hva med å kjøpe inn 2-3 remser med løpelys (sånn tynn plastslange med masse leds inni som blinker i rekkefølge og alt det der) borre opp ett kult mønster i sidedøra med masse små hull og feste en led i hver av de hullene... Da vil du jo kunne lage en original sak som står og flasher i hytt og gevær.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 få CD-romene til å komme opp istedet for ut... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Kalde katoder og ferdigkjøpt vindu er jo en klassiker. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Kalde katoder og ferdigkjøpt vindu er jo en klassiker. Det er ikke det at katodene er kalde da, men! Det heter Kald Katode! Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Det er ikke det at katodene er kalde da, men! Det heter Kald Katode! Det er en grunn til at det heter kald-katoder. Mener å huske at det er fordi de uvikler mindre varme en neon-lys, eller noe slikt.. Til trådstarter: Du bør "titte litt rundt" på det de andre gjør. Plukk opp ideer du liker, så setter du deg ned å planlegger, tegner o.l. Jeg har planlagt i mange måneder før jeg starta på min worklog.. Lenke til kommentar
Data_Noob [cB] Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 håper at det blir yil noe etterhvert... Ellers har jeg allerede sett litt (mye) rundt... Hvilket kabinett? hmm... skal legge inn bilde av det utroooolig dølle kabinettet mitt selv om jeg er litt (mye) flau over det... Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Du kan lakke det ''døde'' kabinettet ditt, sette inn vindu og masse leds. Kan det være noe? Lenke til kommentar
Data_Noob [cB] Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 joa, forsåvidt... likte idèen til Traskas ... Litt forenkla! Lenke til kommentar
Data_Noob [cB] Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Hva med dette vinduet Og denne grillen knall grønn case og grønne LED's... Sette inn vifte som lyser grønt under? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå