Cappo Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Det er pga. PC'er som venomzorg sin at jeg ikke gidder å være med på konkurransen. Hvertfall nå som Abit AN7 kortet tok kvelden og jeg må bruke gammel CPU, minne og skjermkort. I tillegg så er casemoden på Chieftec kabinettet ganske døllt og vanlig, selv om jeg har satt inn plexiglasset selv og borra litt her og der. Får vel komme sterkere tilbake neste år med et Lian Li som jeg kommer til å kutte opp. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Snekker`n må vel ha en av de råeste PC'ene (specmessig sett) Lenke til kommentar
Thrain Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 skulle man fått en bekreftelse's mail eller lignenede atter at man har melt seg på? vil bare vite om jeg er med eller ikke hehe Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Tenkte å hive meg med i siste liten, men her kreves ScienseMark test jeg lastet denne ned og startet den på deafult settings og den har nå kjørt i 3 timer og er enda ikke ferdig, så jeg gidder ikke mere. Lenke til kommentar
Skello Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Snekker'n: du har vel fått med deg at du bare skal ta Mol Dyn"-testen. i ScienceMark. satt i et par timer eg og før eg leste det. så tok eg vekk kryssa i fra dei andre testane venta bittelitt og så var den ferdig. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Trodde hele testen skulle kjøres, ok skal uansett i møte nå og er vel neppe tilbake før tidsfristen, så det får vel være med hele konkuranssen. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 skulle man fått en bekreftelse's mail eller lignenede atter at man har melt seg på? vil bare vite om jeg er med eller ikke hehe Sendes ut dårlig med bekreftelsesmailer..... er du nervøs, så får du sende en forespørsel. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Yes. Der tok minnet på skjermkortet kvelden Men fikk nå gjort alle testene. Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Sånn da var Tubby sendt inn. Som både heftigst pc og i casebuild kategorien. *Krysser fingre og tær* Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hmm. Fikk en del error meldinger når jeg sendte mailen. Håper den gikk igjennom. Iallefall en av de 3 Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Trodde hele testen skulle kjøres, ok skal uansett i møte nå og er vel neppe tilbake før tidsfristen, så det får vel være med hele konkuranssen. Du kunne iallefall ha hevda deg i toppsjiktet på rå kraft Aner eg at dr Spawn med sin beQuiet vinner casebuild compoen? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Kan informere om at PC-en som alle bidragene lå på gikk på en real disk-crasj for halvannen time siden, og disken som tok kvelden var den hvor alle bidragene i konkurransen befant seg på Av en eller annen merkverdig grunn klarte jeg å redde ut filene med en annen PC, så jeg tror ikke det skjedde noen skade. *må huske å ta backup av mailfiler oftere enn én gang i uka* Edit: Nå er det bekreftet: Alle innlegg overlevde Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Trodde hele testen skulle kjøres, ok skal uansett i møte nå og er vel neppe tilbake før tidsfristen, så det får vel være med hele konkuranssen. Du kunne iallefall ha hevda deg i toppsjiktet på rå kraft Aner eg at dr Spawn med sin beQuiet vinner casebuild compoen? Vel klarte å slenge med et bidrag i siste liten, ikke akkurat slik jeg hadde tenkt da det ble grusomt dårlig tid . Selvangivelse + en masse møter som måtte unna før folk dro på påskeferie . men pytt pytt. Lenke til kommentar
runeah Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 [quote name='DesertGlow' date='31/03/2004 : 21:56'] Kan informere om at PC-en som alle bidragene lå på gikk på en real disk-crasj for halvannen time siden, og disken som tok kvelden var den hvor alle bidragene i konkurransen befant seg på Av en eller annen merkverdig grunn klarte jeg å redde ut filene med en annen PC, så jeg tror ikke det skjedde noen skade. *må huske å ta backup av mailfiler oftere enn én gang i uka* Edit: Nå er det bekreftet: Alle innlegg overlevde [/quote] prøv å ikke ta livet av meg i spenning neste gang Blir lettere nervøs i slike konkurranser ! Lenke til kommentar
L.. Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) VOFF VOFF venter i spenning. Edit: Bilde er tilbake. Endret 3. april 2004 av L.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) L..: Tenk å møte det kabinettet i en mørk bakgate... Hadde dritti i buksa av mindre... Endret 1. april 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 kabinettet som VIRKELIG skiller seg ut Kabinett_poitur.jpg flere bilder Den har egen myntstarter for å slå på pcen! hva syns dere? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 kabinettet som VIRKELIG skiller seg ut Kabinett_poitur.jpg flere bilder Den har egen myntstarter for å slå på pcen! hva syns dere? Ikke for å være frekk men det var det jævligst jeg har sett på lenge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 hehe. No hard Feelings. Jeg gikk inn for å lage det styggeste kabinettet ever! (med vilje) siden alle prøver å lage så kule kabinett som overhode mulig tenkte jeg å prøve en litt annen vri.. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 kabinettet som VIRKELIG skiller seg ut Kabinett_poitur.jpg flere bilder Den har egen myntstarter for å slå på pcen! hva syns dere? Genialt! Vinne ikkje denna så vet eg ikkje ka dommarane tenke med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå