uranus Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hei! Jeg bare lurte på om hva folka syntes om musikken til Gigi D'agostino ? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Husker jeg var hekta på noen av sangene en periode, men gikk fort lei.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Gigi D'whaddefuck? PS: Hitlerjugend i avatar? Endret 31. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 i'll fly away with you er genial Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Vel trådstarter, du spurte: Det er ikke musikk i mine ører. Det er utrolig dårlig "feelgood" dance med festlige tekster som: Ill fly, up in the sky, untill i die, i wish i could cry, whoa, whoa, whoa! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Hehe.... Joa, er vel det...hehe....Jeg er er dritt lei av sangene hans da... Da jeg var fjortis digga jeg musikken en periode, men nå skjønner jeg hvor "tett" jeg var Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Dere kan inrømme at når russen spilte det som f... i 1998 med tett bass. Da var det heftig! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hehe.... Joa, er vel det...hehe....Jeg er er dritt lei av sangene hans da... Da jeg var fjortis digga jeg musikken en periode, men nå skjønner jeg hvor "tett" jeg var ... og nå digger du? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Sånn, nå er det ikke "nazi" avatar Hmm, jeg liker Metallica, ACDC, Iron Maiden , pluss mye mer.... Syntes det er artig å høre remixer av gamle sanger jeg Så noen remixer er greie, men ikke sånn super-dunk-dunk-dunk mix. Du da Haltan? Lenke til kommentar
Gojira Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Digger Gigi, har en orginal sound... som fenger Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Hmm synes det er søppel heh... men men hvis du er ganske drita og på byn så kan det jo være fengende... men akkurat på det stadiet trengs det vel ikke mer enn en dyp bass og noe synth edit: Jeg snakker om skikkelig drita... ikke sånn full der all musikken som spilles er feil og at du kritiserer alle andre fordi musikksmaken din er best Endret 1. april 2004 av SBS Lenke til kommentar
OeO Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Det er noe med sangene hans som gir en god følelse, etter en stund blir man lei, men utrolig deilig å spille om sommern. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Likte det en periode i 9. klasse, kjøpte cd'en hans men hørte på den max 3 ganger.. Noen av sangene er egentlig litt fine. Men den fly away eller hva den heter er bare fin i versjonen når det er ei dame og en mann som synger.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Likte cover-låta til Nik Kershaw (The Riddle) for en 3 år sida. Endret 11. april 2004 av As}{antii Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) kansje den mix`n med darude?.. i`ll fly whit sandstorm. Endret 11. april 2004 av wichtom Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Likte cover-låta til Nik Kershaw (The Riddle) for en 3 år sida. Den coveren / remixen er genial Endret 12. april 2004 av praut86 Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Syntes det er artig å høre remixer av gamle sanger jeg Så noen remixer er greie, men ikke sånn super-dunk-dunk-dunk mix. Ja, spin me round er genial! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Men den type musikk blir man veldig fort lei av... Det er vel derfor musikken hans ikke går på radioen lenger... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Blir fort lei av denne typen musikk. Blir sliten i hodet av å høre på det! Har en kamerat som aldri går lei av samme musikk og hører på dette nesten hele tiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå