Manx Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 QUOTE (Gef @ 01/04/2004 : 18:59) QUOTE (Blib @ 01/04/2004 : 16:41) Nei, nå som jeg, enden, It's Me og B|Real er blitt brukermoderatorer trenger vi nok ikke flere. Iallefall ikke enda Noen som føler seg oversett Har også lagt merke til den måten som Blib gjør det på, veldig bra... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Ja vi har eksplodert en god del når det gjelder det meste her i det siste og det er derfor vi fikk "tak" i brukermoderatorene, noe som har hjulpet veldig på da vi som driver med andre ting i tillegg og her faktisk får brukt litt mer tid på det Og ja, når vi føler at vi trenger flere moderatorer så tar VI kontakt. Virker som at det går mange rykter for tiden, vennligst husk at alt er rykter inntil noen av "oss" har avkreftet/bekreftet ting. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 *cough* *Gir Gef en cookie som unnskyldning og editer han inn i posten sin* Visste(!) at det var en jeg hadde glemt! Pokker ta! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Og dere har en aldersgrense? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Tvilsomt. Heller en seriøsitetsgrense Lenke til kommentar
jocke Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) QUOTE (razh0r @ 01/04/2004 : 20:21) Og dere har en aldersgrense? Nei, for da kunne ikke Blib vært moderator.......han er nemmlig bestefaren min edit; greit, jeg er litt trøtt i dag... ok? Endret 1. april 2004 av jallakim Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Det går bra Blib, takk for kaken!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 QUOTE (Gef @ 01/04/2004 : 22:17) Det går bra Blib, takk for kaken!! Nå nå gutter...ikke for mye off-topic her Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 QUOTE (Blib @ 01/04/2004 : 20:23) Tvilsomt. Heller en seriøsitetsgrense Dagens beste kommentar Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 eg må være en syk syk mann hver gang eg ser avataren til enden så blir eg utroligt irritert Lenke til kommentar
jocke Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 QUOTE (fenris1979 @ 01/04/2004 : 22:12) eg må være en syk syk mann hver gang eg ser avataren til enden så blir eg utroligt irritert Da er nok de aller fleste på dette forumet syke Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hmm, den har spart meg for mange advarsler gjennom tidene den Ingen tar meg alvorlig med den Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 eg mener det enden ikke hiss meg mer opp nå Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Registrerer at det er lov til å gi positiv feedback om moderatorer i offentlige tråder, men at negativ kritikk på det strengeste henvises til private meldinger, med åpenlyse trusler om utestengelse. Et par assosiasjoner dukker vel mer eller mindre ufrivillig opp... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 QUOTE (Saft-is @ 02/04/2004 : 03:29) Et par assosiasjoner dukker vel mer eller mindre ufrivillig opp... Ingen kan nekte deg assosiasjoner. QUOTE Die Gedanken sind frei, wer kann sie erraten,Sie fliehen vorbei, wie nächtliche Schatten.Kein Mensch kann sie wissen, kein Jäger erschießen,mit Pulver und Blei: die Gedanken sind frei.Ich denke, was ich will, und was mich beglücket.Doch alles in der Still und wie es sich schicket.Mein Wunsch und Begehren kann niemand verwehren.es bleibt dabei: die Gedanken sind frei. Ich liebe den Wein, mein Mädchen vor allen.Sie tut mir allein am besten gefallen.Ich bin nicht alleine bei meinem Glas Weine.mein Mädchen dabei: die Gedanken sind frei.Und sperrt man mich ein im finsteren Kerker,das alles sind rein vergebliche Werke.Denn meine Gedanken zerreißen die Schrankenund Mauern entzwei. die Gedanken sind frei.Drum will ich auf immer den Sorgen absagen,Und will mich auch nimmer mit Grillen mehr plagen.Man kann ja im Herzen stets lachen und scherzenUnd denken dabei: die Gedanken sind frei. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) det var jo som bare fa*n da vi hadde det ganske koseligt her da Endret 2. april 2004 av fenris1979 Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 En annen mod som fortjener en kake er Novec Lenke til kommentar
@b Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 QUOTE (Blib @ 01/04/2004 : 20:23)Tvilsomt. Heller en seriøsitetsgrense Det kan jeg se, men ikke alle er like seriøse som Blib har jeg sett. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 QUOTE (Saft-is @ 02/04/2004 : 03:29) Registrerer at det er lov til å gi positiv feedback om moderatorer i offentlige tråder, men at negativ kritikk på det strengeste henvises til private meldinger, med åpenlyse trusler om utestengelse.Et par assosiasjoner dukker vel mer eller mindre ufrivillig opp... Jeg er rimelig ny her på forumet, men er så tilfelle så er dette uheldig. Moderatoer må tåle både kritikk og ros i det off. rom Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Tar jeg ikke feil så har jeg allerede fortalt deg at hvis vi lar folk opprette tråder av den typen, så kommer alle som ikke har noe med saken å gjøre til å poste sine meniger, og disse trådene sklir ut. Siden du er ny her så er du heldig nok til å ha sluppet disse monstertrådene på oppunder 100 sider med dritt og påfølgende masseutdeling av advarsler. Erfaring overgår rettferdighetssans, men skal vi diskutere det så lag en ny tråd - denne er til ære for Blib Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg