Myrsve Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Delta Force - Black Hawk Down Team Sabre Endret 4. april 2004 av Myrsve Lenke til kommentar
trubaduren Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 hvis du skal ha et strategi spill... så må du kjøpe WC3 og expansion!! jeg spilte CCG:ZH en stund men internett setupen i det spillet suger så jæveligt!!! WC3 er allt! strategi og litt rpg KONGE spill. SC:PD er også drit bra hvis du skal ha skyting Lenke til kommentar
Deus Ex Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 hvis du skal ha et strategi spill... så må du kjøpe WC3 og expansion!!jeg spilte CCG:ZH en stund men internett setupen i det spillet suger så jæveligt!!! WC3 er allt! strategi og litt rpg KONGE spill. SC:PD er også drit bra hvis du skal ha skyting okay Lenke til kommentar
Exxonsen Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 D er allerede nevnt endel bra spiull tidligere. Noen tillegg mht strategi: - StarCraft + Broodwar (god, gammel, men fortsatt bra. 129,- i butikk) - Empire Earth + Expansion (et av tidenes beste strategispill) Mht til rene "skytespill" så er Battlefield Vietnam STERKT vanedannende (MP delen). God jakt! Lenke til kommentar
Deus Ex Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Har nå fått Far Cry. Den er så rååååååååååååååååååååååååååååå. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Har nå fått Far Cry.Den er så rååååååååååååååååååååååååååååå. Helt til du har klart det ut.. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Ikke kjøp. last ned Americas Army 2.0 Det beste spillet som er laget hittil. Vel og merke hvis du har bredbånd. Ja, det spillet er bare helt rått. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Har nå fått Far Cry.Den er så rååååååååååååååååååååååååååååå. Den spillet? Lenke til kommentar
Deus Ex Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Hvordan er maskinen din? Ikke noe å skryte av, hehe. Men kjører på laveste skjermoppløsningen 752x??? og noe low og medium funker bra. Det er bra grafikk for det. Men faen ass må ha ny pc snart, det er mer moro med Innstillingene på high level. Lenke til kommentar
Deus Ex Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Noen som spiller farcry her, kan du/dere fortelle meg hvor Keycard ligger på Treehouse Banen. Hater de små bolerne, to slag fra dem og du er død, jeg har funnet inngangen til Research senteret, men finner ikke kortet. Lenke til kommentar
speed-man Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 det ligger med han døde professoren inne i Research senteret (nesten med en gang du har komt inn) Lenke til kommentar
maijah Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Jeg digger Max Payne 2, hadde aldri trodd jeg kunne gå sånn inn i et spill... Drit kult Lenke til kommentar
Deus Ex Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 det ligger med han døde professoren inne i Research senteret (nesten med en gang du har komt inn) Okay.. Takk for hjelpen.. Gærn bane , mislykka bolere hopper høyt as. Lenke til kommentar
Deus Ex Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Noen som likte musikken til spillet. Rå den da!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå