Gå til innhold

Gi meg råd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ut som det bare er meg som ikke liker Far Cry. Jaja, jeg skal ikke si noe. Anbefaler ihvertfall Call of Duty og BF Vietnam. Blant strategispillene vil jeg anbefale Empires: Dawn of the modern world og Age of Mytology(dette har du kanskje).

nei! jeg er enig med deg! syns det var et kjedelig spill, rett og slett :no: Må innrømme at jeg bare har prøvd demoen ennå da.. :p

Lenke til kommentar
Det er et spill som heter Counter-Strike som skal være ganske populært blandt unge mennesker. Tror du skyter i det spillet, ja. Litt strategi må sikkert til når du blir flink i det også.

Oja Cs har jeg hørt om, er det ikke der man stikker huet ut et eller annet sted og blir snipa.

 

Gikk lei det spillet, døde hele tida.

Lenke til kommentar

Far Cry er helt rått..

 

Demoen skuffet en del, men når jeg fikk prøvd fullversjonen ble inntrykket et helt annet.

 

Hadde du spilt C&C Zero Hour ennå? (Husker ikke hva du skrev) Her hadde iallefall jeg det mye moro. Hitman 2 skuffet litt, men fortsatt et bra spill. Black Hawk Down og addon var også bra, men litt cheap grafikk, derimot veldig autentiske missions og mye spillmoro.

 

Hvis du liker Bil spill har CMR4 kommer nå, dette var et kjempe spill (Colin McRea Rally 4)

 

-marius-

Lenke til kommentar
Far Cry er helt rått..

 

Demoen skuffet en del, men når jeg fikk prøvd fullversjonen ble inntrykket et helt annet.

 

Hadde du spilt C&C Zero Hour ennå? (Husker ikke hva du skrev) Her hadde iallefall jeg det mye moro. Hitman 2 skuffet litt, men fortsatt et bra spill. Black Hawk Down og addon var også bra, men litt cheap grafikk, derimot veldig autentiske missions og mye spillmoro.

 

Hvis du liker Bil spill har CMR4 kommer nå, dette var et kjempe spill (Colin McRea Rally 4)

 

-marius-

Nei har ikke spilt Zero Hour ennå, skal få den snart så skal det bli mye spilling..

Det er vel Expansion Pack til Generals vel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...