Deus Ex Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Tenker på å skaffe meg et nytt spill. Hva anbefaler dere, altså skytespill, av strategi liker jeg bare command&conquer men fortell om noen andre kule strategi også. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Det er et spill som heter Counter-Strike som skal være ganske populært blandt unge mennesker. Tror du skyter i det spillet, ja. Litt strategi må sikkert til når du blir flink i det også. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hehehehehe, du tuller nå, hva? Tror du virkelig ikke han vet om det spillet? daaah! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Tror du virkelig ikke han vet om det spillet? daaah! Jeg vet ikke hva han vet om, jeg. Han ville ha en anbefaling til et skytespill, og det fikk han. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Kjøp følgende; Far Cry og Unreal Tournament 2004, da har du single player og multiplayer brillianse i lang, lang tid framover... Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Kjøp følgende; Far Cry og Unreal Tournament 2004, da har du single player og multiplayer brillianse i lang, lang tid framover... Helt enig. Far Cry er et must. UT2004 også. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Kjøp følgende; Far Cry og Unreal Tournament 2004, da har du single player og multiplayer brillianse i lang, lang tid framover... Helt enig. Far Cry er et must. UT2004 også. Må si meg enig her jeg også. Dette er konge spill Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Og last ned Enemy Territory. Så er vi der PS: Plukk opp RA2 for 129 spenn på Lefdal, så har du tidenes MP strategispill også EDIT: Og om du vil bli RPG fantast finner du FallOut 1,2 og Tactics til 199... Endret 31. mars 2004 av Corduroy Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Ja, kjøp Fallout. konge serie BF: 1942 er også ganske heftig. Du får det til 200-300kr. Så laster du ned en haug av mods. BF: Vietnam, Far Cry og Ut2k4 er nye og råe spill! Anbefales Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Ikke glem Splinter Cell: Pandora Tomorrow som har kommet i butikken nå Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Splinter Cell Pandora Tomorrow og FarCry er begge kanonbra spill!! Enemy Terretory og Americas army er også brukbart, og 100% gratis! Lenke til kommentar
Nolander Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Ser ut som det bare er meg som ikke liker Far Cry. Jaja, jeg skal ikke si noe. Anbefaler ihvertfall Call of Duty og BF Vietnam. Blant strategispillene vil jeg anbefale Empires: Dawn of the modern world og Age of Mytology(dette har du kanskje). Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Ser ut som det bare er meg som ikke liker Far Cry. Jaja, jeg skal ikke si noe. Anbefaler ihvertfall Call of Duty og BF Vietnam. Blant strategispillene vil jeg anbefale Empires: Dawn of the modern world og Age of Mytology(dette har du kanskje). nei! jeg er enig med deg! syns det var et kjedelig spill, rett og slett Må innrømme at jeg bare har prøvd demoen ennå da.. Lenke til kommentar
Deus Ex Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Det er et spill som heter Counter-Strike som skal være ganske populært blandt unge mennesker. Tror du skyter i det spillet, ja. Litt strategi må sikkert til når du blir flink i det også. Oja Cs har jeg hørt om, er det ikke der man stikker huet ut et eller annet sted og blir snipa. Gikk lei det spillet, døde hele tida. Lenke til kommentar
Deus Ex Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Hmmm da laster vi ned alle da. Lenke til kommentar
Deus Ex Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Ups.. Ikke laste ned Men kjøpe.. Lenke til kommentar
cozmic Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Ikke kjøp. last ned Americas Army 2.0 Det beste spillet som er laget hittil. Vel og merke hvis du har bredbånd. Lenke til kommentar
dreadful Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Far Cry er helt rått.. Demoen skuffet en del, men når jeg fikk prøvd fullversjonen ble inntrykket et helt annet. Hadde du spilt C&C Zero Hour ennå? (Husker ikke hva du skrev) Her hadde iallefall jeg det mye moro. Hitman 2 skuffet litt, men fortsatt et bra spill. Black Hawk Down og addon var også bra, men litt cheap grafikk, derimot veldig autentiske missions og mye spillmoro. Hvis du liker Bil spill har CMR4 kommer nå, dette var et kjempe spill (Colin McRea Rally 4) -marius- Lenke til kommentar
Deus Ex Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Far Cry er helt rått.. Demoen skuffet en del, men når jeg fikk prøvd fullversjonen ble inntrykket et helt annet. Hadde du spilt C&C Zero Hour ennå? (Husker ikke hva du skrev) Her hadde iallefall jeg det mye moro. Hitman 2 skuffet litt, men fortsatt et bra spill. Black Hawk Down og addon var også bra, men litt cheap grafikk, derimot veldig autentiske missions og mye spillmoro. Hvis du liker Bil spill har CMR4 kommer nå, dette var et kjempe spill (Colin McRea Rally 4) -marius- Nei har ikke spilt Zero Hour ennå, skal få den snart så skal det bli mye spilling.. Det er vel Expansion Pack til Generals vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå