Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilmiljøet

Anbefalte innlegg

Hei.

Har lurt litt på hva folk mener om miljøene som dannes rundt bilinteressen?

Er selv forholdsvis bilinteressert, og har mange venner som er det og synes det er ett veldig godt miljø, men opplever stadig det berømmelige "harry-stemplet" som går rundt. Om hvor teit det er å kjøre senka bil i Norge, hvor bortkasta det er å trimme bil i Norge, og hvor utrolig upraktisk det er med styling.

Selv mener jeg at bil er en interesse som bør godtas på lik linje med hifi, fotball, golf kort sagt hva som helst. Hva mener dere?

Og hvordan synes dere miljøet er?

Selv synes jeg miljøet virker godt, med mye ålreite folk, som ofte samles litt uhøytidlig på forskjellige parkeringsplasser, bensinstasjoner osv rundt om, og som alt for ofte bil jaget. Synes egentlig det er litt trist at det ikke blir gitt mer rom for interessen bil, med tanke på at når man står på en tom parkeringsplass og prater, så plager vi stort sett ingen, vi oppfører oss (iallefall der jeg har vært), alle er greie mot alle og stort sett så er det bra.

Så hva mener dere? Bør bilinteresserte forvises? Eller bør de få ha sine plasser å samles på de som alle andre?

*vil ha meninger fra folket her*

Magnus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sitter med den oppfatning av at alle som ikke har noe til overs for bil (og bare ser på det som en nødvendig onde for å komme fra a til b) ser litt nedlatende på oss som har motsatt oppfatning.

Amcarklubben her i trondheim ble til og med nektet å komme på McDonalds. Dette ville skape helt feil image for kjeden mente ledelsen. De kunne jo trekke til seg motorsykkelfolk og all slags kriminalitet :S

Ja, det må vel være veldig farlig med hyggelige folk som ville ta med kone og unger ut i sin 50taller for å kjøpe hamburger på mcdonalds..

Lenke til kommentar

Amcarklubben her i trondheim ble til og med nektet å komme på McDonalds. Dette ville skape helt feil image for kjeden mente ledelsen. De kunne jo trekke til seg motorsykkelfolk og all slags kriminalitet :S

Der setter du fingern på ett veldig godt poeng, de som ikke vet bedre forbinder det med kriminalitet. :angry: Har egentlig en følelse av at mange som ikke kjenner til miljøet og som bare ser på bilen som ett fremkomstmiddel tar avstand fra miljøet fordi det ansees som "harry" og dømmer folk der uten grunn. :thumbdown:

Magnus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...