Lurifaksen Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Bare lurer, finnes det codecs som kan la meg spille av .mov og .rm filer i en hvilken som helst videoavspiller UTEN å installere crap'et til Quicktime og Real? Virker som om det er stadig fler som tar i bruk disse to elendige og unødvendige formatene... Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Tviler på om det finnest men er usikker. Uansett du har jo dette da: QuickTime Alternative 1.32 og Real Alternative 1.22 Har sjøl bare testet Quicktime alternative som for min del fungerer glimrende Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Mplayer spiller så vidt jeg vet både mov og .rm Edit: Finnes vel bare til Linux, så vidt jeg vet Endret 31. mars 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
XzysteRr Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Dette er jeg også MEGET interessert i!! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Begge linkene til Falkers funker utmerket, men du vil svjv få problemer med noen Real-kodeker, som RV9 (RVetellerannet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå