knutby Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Eh. Hva har det med dette å gjøre? Masse! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hva skal man med penger hvis man ikke bruker dem? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Penger er til for å brukes. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Vanligvis bruker jeg bare alle pengene jeg har, men hender jeg sparer til noe...og så bruker jeg pengene (på det jeg har spart til seff). Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg bruker som regel pengene samme dag jeg får dem. Da slepper jeg å bekymre meg over dem resten av måneden, og kan heller bry meg om den nye skinnende tingen jeg nettopp har kjøpt. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg kunne nesten konkurert med Skrue. Jeg er litt bedre til å dele med meg da, men jeg unner meg lite. Jeg jobber ikke no særlig uten om sommern, så jeg har ikke så mye penger. Er vel 60k eller no trur jeg. Jeg snylter på foreldrenne mine, så mine måntelige utgifter er veldig lave. Kommer ann på hvor mye det blir med kino og den slaks. Det jeg bruker penger på er data, og det er ikke billig når en skal følge med i sån nogenlunde i spill verdenen. Det triste med at jeg ikke bruker penger nå er vel at alt kommer til å gå til studier om noen år. Fornuftig, men ikke morro. De 60k er vel en to års sparing vel, før det hadde jeg lav timeslønn, så da forsvant alt jeg hadde nesten til en ny data, og noe annet småtteri. Lenke til kommentar
kag Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg har en gylden grense jeg forholder meg til, når det kommer til å styre økonomien min. Jeg starter gjerne med å ikke bruke en dritt, til det har hopet seg opp i overkant av 20,000Kr på kontoen, og deretter regner jeg de 20,000Kr som 0,- og bruker ut ifra de jeg tjener etter det. Men som sagt. Når jeg regner 20,000Kr som null, så forsetter jeg å spare. Det er bare først da jeg begynner å slakne litt på beltereimen. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Pengene forsvinner som oftest altfor fort, og jeg synes ikke å få igjen noe som helst for dem. De pengene som ikke går til dritt (les fyll og fanteri) går gjerne til store, relativt unyttige ting. Og når studielånet kommer den 15. hver måned, starter samme gamle regla på nytt. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Til meg forsvinner pengen omtrent like fort som jeg får de, hva de går til har jeg ikke aning om driver å sparer nå da, skal på bytur vettu....da må man ha MASSE penger Endret 31. mars 2004 av Hanne:) Lenke til kommentar
kag Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Til meg forsvinner pengen omtrent like fort som jeg får de, hva de går til har jeg ikke aning om driver å sparer nå da, skal på bytur vettu....da må man ha MASSE penger Jeg tror jeg vet hva en del av pengene dine går til. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Ubestridelig fakta: PEnger er til for å brukes. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg sparer, sparer, sparer. Så kjøper jeg en høykvalitets elektronisk gadget. Så digger jeg den mens jeg sparer, sparer, sparer. (Jeg har per i dag veldig mange elektroniske gadgets) Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Editl Endret 31. mars 2004 av Pycnopodia Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Penger er bare stress. Når de hoper seg opp på kontoen får jeg "noia" og må bruke de opp, ellers bruker jeg for mye tankevirksomhet på hva jeg skal kjøpe meg. Bedre å ha ~0 eller > 1000 000 (sånn betyr de ikke så mye for deg), enn å sitte å fire på en "formue" på 20-30K. Kjenner meg igjen. Er strengt tatt ikke vant med å ha alt for mye penger på kort-konton og når det nærmer seg tosiffret sum av lapper der så : I SVARTE...når kom det så mye penger i der? Da kan (=må) jeg jo bruke opp en del, ikke alt, men fortsatt en god del, så jeg har noe igjen å brenne på pur F*** Og når du ikke har så mye spenn så er det ikke noe spes du kan kjøpe deg, ergo garant ingen bekymringer... (bestiller nye mp3 spiller as we speak) Lenke til kommentar
ratata Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 eg tjener pengar for å bruke pengar... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Til meg forsvinner pengen omtrent like fort som jeg får de, hva de går til har jeg ikke aning om driver å sparer nå da, skal på bytur vettu....da må man ha MASSE penger Jeg tror jeg vet hva en del av pengene dine går til. jeg også Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Jeg har 40-50 000 på sparekonto, men hvis jeg har penger på meg, pleier jeg å bruke dem opp ganske raskt :0 edit: skriveleif. Endret 1. april 2004 av Soldier_448 Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Mine pengeregler: Arbeide hardt for å skaffe penger Aldri låne vekk Aldri låne Sette alt inn i banken Kjøpe dyre ting (helst elektroniske ting og CD´ar) Du får ganske mykkje att for pengene Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Arbeide hardt for å skaffe pengerAldri låne vekk Aldri låne Sette alt inn i banken Kjøpe dyre ting (helst elektroniske ting og CD´ar) *Eksplodere i fullstendig enighet* Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg har egen leilighet, og har deltid jobb.. Har spist grovbrød og kjedelig pålegg i 5 mnd, så jah; jeg er den typen som sparer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå