kag Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hvordan er forholdet ditt til penger? Jeg er av den typen som hater å bruke de, og gjør alt for å få dem. Det er sjelden jeg kjøper meg noe dyrt, da jeg for mer fornøyelse av å bare "sitte" på pengene. Jeg liker rett og slett friheten som følger med det å ha dem. Jeg er også av den typen som tar på meg så mange ekstravakter som mulig, og har ingenting imot det å jobbe overtid. Der mange av mine kollegaer ser stress, ser jeg som regel bare sedler. Hvordan er det med deg? Piss it all away? Eller *spare, spare* ? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg er av den som begyner å bruke dem, så lurer jeg på hvor jeg kan få tak i mer og hvor jeg kan få det fort. Så etterhvert blir det til at jeg må finne en ny måte til å finne penger. Så jeg er en av dem som er i midten, men jeg har nesten altid penger(ca 100 kr.) Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg kjøper akkurat hva jeg har lyst på og gir blanke f i prisen. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Jeg er en av de som ikke kjøper meg brus/mat i kantina eller andre mindre ting som det i lengden blir ganske store summer av og heller sparer til større ting som TV/høytalere/datakomponenter! Endret 31. mars 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg eier ikke økomisk styring utover de faste utgiftene. Når regningene er betalt, bruker jeg som regel opp resten rimelig fort. Sparing er noe jeg aldri har klart. hehe Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg kjøper meg brus og lunsj på butikken hver dag. Det hender ofte jeg slenger med en avis, en sjokolade og en pakke tyggis eller drops når jeg er der Dette prøøøver jeg å roe ned nå da jeg kommer til å få litt større utgifter nå enn tidligere.. men jeg kommer fremdeles til å kjøpe cola og mat på butikken.. bare la være å kjøpe pizza og varmmat og heller kjøpe rundstykker og pålegg til å ha i kjøleskapet. Ellers så var jeg ganske sparsommelig før.. Det er jeg ikke nå lenger. Etter at jeg begynte å jobbe så har jeg sløst noe jævlig med penger. Men jeg hater å ha dårlig råd, og legger av penger til faste utgifter før jeg sløser. Det hender likevel noen ganger at det går litt over stokk og stein. Ikke bra! Kunne gjerne tenkt meg mer penger, for å bruke dem, det kan jeg! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Forsvinner ofte før de har kommet på konto Jeg burde kanskje spart endel, droppet dtudioelån und zu weiter, men faen da. Penger er til for å brukes. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 jeg bruker det jeg føler jeg trenger, trenger jeg noe nytt en dag, så kjøper jeg det, eller vist jeg finner noe jeg har lyst på, som f.eks en elektrisk ubåt til akvariet (den er på vei ) Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Sparer ofte opp en liten sum før jeg bruker opp alt igjen Prøver å sløse minst mulig da men... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Hittil har jeg vært et spare-menneske, men nå flytter jeg snart vekk fra hjemmet og da blir det nok litt mer sløsing er jeg redd. Anyways: hittil har jeg vært veldig *spare, spare*, noe som har endt opp i en grei liten formue. Ikke så stor, men en greit formue når jeg flytter Når jeg først skal kjøpe noe, bryr jeg meg egentlig ikke så mye om prisen. Penger skal jo en eller annen gang brukes uannsett. Jeg gjør forøvrig det meste for å skaffe penger, unntatt å skaffe meg jobb Så det blir med søknadskjemaet for stipend... (ta opp lån er jo tullete på videregående nivå, spesielt når jeg bor hjemme sammen med mamma ) Endret 31. mars 2004 av ernie85 Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Først *spare, spare* opp en par k peng, så kjøpe noe dyrt, stilig og unyttig Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Først *spare, spare* opp en par k peng, så kjøpe noe dyrt, stilig og unyttig Samme som meg, bare at jeg anser det jeg kjøper som nyttig.. (det gjør ikke andre da) Lenke til kommentar
knutby Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hvordan er forholdet ditt til penger? Jeg er av den typen som hater å bruke de, og gjør alt for å få dem. Det er sjelden jeg kjøper meg noe dyrt, da jeg for mer fornøyelse av å bare "sitte" på pengene. Jeg liker rett og slett friheten som følger med det å ha dem. Jeg er også av den typen som tar på meg så mange ekstravakter som mulig, og har ingenting imot det å jobbe overtid. Der mange av mine kollegaer ser stress, ser jeg som regel bare sedler. Hvordan er det med deg? Piss it all away? Eller *spare, spare* ? Samme som deg bare at jeg bruker som regel det meste... Lenke til kommentar
kenny Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Penger er bare stress. Når de hoper seg opp på kontoen får jeg "noia" og må bruke de opp, ellers bruker jeg for mye tankevirksomhet på hva jeg skal kjøpe meg. Bedre å ha ~0 eller > 1000 000 (sånn betyr de ikke så mye for deg), enn å sitte å fire på en "formue" på 20-30K. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 kenny, du er syk! Enig, Gud burde straffe de som ikke setter penger høyest Jaja, penger er digg Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Penger er til for å brukes, så det er sjelden jeg har noe mye penger samlet opp på en gang, men det hender... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg kjøper meg brus og lunsj på butikken hver dag. Det hender ofte jeg slenger med en avis, en sjokolade og en pakke tyggis eller drops når jeg er der Dette prøøøver jeg å roe ned nå da jeg kommer til å få litt større utgifter nå enn tidligere.. men jeg kommer fremdeles til å kjøpe cola og mat på butikken.. bare la være å kjøpe pizza og varmmat og heller kjøpe rundstykker og pålegg til å ha i kjøleskapet. Ellers så var jeg ganske sparsommelig før.. Det er jeg ikke nå lenger. Etter at jeg begynte å jobbe så har jeg sløst noe jævlig med penger. Men jeg hater å ha dårlig råd, og legger av penger til faste utgifter før jeg sløser. Det hender likevel noen ganger at det går litt over stokk og stein. Ikke bra! Kunne gjerne tenkt meg mer penger, for å bruke dem, det kan jeg! Er du naken på det bildet eller har du genser? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Eh. Hva har det med dette å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå