MalvinP Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hei skal ha meg en mp3 spiller. Har ettpar kriterier: - Ikke over kr 2000,- - Må ha radio - Må kunne fungere som en usb-penn (altså kunne lagre vanlig data på den) - Min. 256 MB + God lyd Noen som har noen gode forslag? Linker til nettbutikker? Takker for alle svar Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Rhomba 256 mb passer bra inn den kategorien. * radio * kan brukes som harddisk * under 2000 ca. Creative kan lyd. Say no more Lenke til kommentar
Budull Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Men vet du om noen som passer til disse kriteriene som IKKE er rhomba? Misliker oppladbare batterier (ladinga). Og skulle gjerne hatt noe som ikke er creative og noe som er litt mindre... Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hvis hu ikke vil ha oppladbart batteri, er asono beatsounds 256 mb til 1.999,- et godt valg. Bruker 1 stk AAA batteri og er liten som f**n Litt liten levetid på batteri (6-8 timer pr batteri), men f.eks. CR-tech batteriene til Clas Ohlson til 32,- for 10 stk er ikke verst. Følger med senneheiser øreplugger, men jeg vil anbefale koss porta pro til 450,-. Radioen er ok, men vær obs på at ingen mp3-spiller har fantastisk radio (enda) Lenke til kommentar
Budull Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hmm... Har sett på denne, men har hørt mye negativt om den. -At den er slarkete og dårlig kvalitet osv. (vet ikke om dette er sant, men jeg blir ikke videre fristet) Syntes 1999 for denne er litt mye, da vil jeg heller ha en JOS MP300, eller en NetMD... Jeg gleder meg til MUVO TX 256MB kommer. Det skal bli deilig, er forresten ikke så glad i radio. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Den er kommet. Men kan kun kjøpes over nett enda. Her sånn: http://no.europe.creative.com/estore/product.asp?prod=610 Der er den på 512 mb. Gratis frakt fram til oslo, så må du betale resten til døra. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124853&cks=PRL kommer i slutten av mnd her i følge fristen. http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=106...lAction=details Eller her på psdata. Så da er valget kjøpe nå fra utlandet, eller vente til den kommer til norge. Uansett så er det ikke lenge til du får. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Iriver IFP-190tc er et glimrende alternativ. Har den selv og er strålende fornøyd. God radio Fett design God lyd Stor skjerm med lys Diktafon Kan selfølgelig lagre vanlig data på den. Anbefaler den virkelig. Du må bare laste ned ny programvare. Den som følger med er tungvinn. Koster 1.886 kr på komplett Lenke til kommentar
MalvinP Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Hei det var meg som startet denne tråden. Ville bare si at jeg endte opp med en jos mp 300 512 mb, den kostet litt mer en 2000,- (2800,-) Men med den geniale FM-senderen er den absolutt verd pengene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå