Locomotiv Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) hei, jeg prøver å ta ut vifta mi så skånsomt som mulig, men den vil ikke av, jeg har en slik vifte som jeg fikk med prosessoren (P4 2.8GHz PC800 BOXED) og det er 2 vippe-klips som man skal dra hver sin rettning på toppen av vifta, da skal den løsne. den blir løs, men den sitter fremdeles veldig hardt fast. jeg vil ikke skade hovedkortet, hvordan går jeg frem? /edit/ jeg må ta i så hardt uten resultat at hovedkortet nesten bøyer seg.. så det er noe som holder igjen. jeg husker jeg satt det på, og da var det spor som jeg måtte trykke vifta ned i, kanskje det er de som hinder meg.. men rart alikevel at det er sånn forferdelig motstand? Endret 30. mars 2004 av techern Lenke til kommentar
sness Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Vipp og vrikk og lirk det av Evt gi faen og spill warcraft Nesten bare å prøve tror jeg. Lenke til kommentar
Locomotiv Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 jess, måtte røske litt så ga den etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå