nietzsche Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Hei, jeg visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne posten, men satset på at dette ville være den riktige plassen Mitt problem er at ca. 7/10 ganger jeg starter EXPLORER.EXE, henger den seg opp, og jeg må inn i Task manager - End Process, så File -> New Task (Run) "Explorer". Jeg kjører Win XP for de som lurer på dette. Jeg har hatt det samme problemet med andre installasjoner av XP. Jeg synes dette er veldig irriterende, og lurer på om noen vet hvordan jeg får ordnet dette så fort som mulig. Mvh Paal. Endret 30. mars 2004 av Gree9 Lenke til kommentar
jocke Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Lenge siden du formaterte maskinen? Har du antivirus? Høres ut som om maskinen ikke er formatert på en stund, eller at du har virus... Lenke til kommentar
nietzsche Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Jeg installerte Win XP for noen uker siden, og ja har antivirus, for jeg har hatt dette problemet egentlig hele tiden. Jeg formaterte 3/10 partisjoner for 3 uker siden, da jeg installerte XP. Dette var altså system partisjonen, og 2 litt mindre. De andre jeg har, har jeg ikke formatert på ei god stund. Jeg skal huske på å gjøre dette neste gang jeg installerer XP. Endret 31. mars 2004 av Gree9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå