Torjus Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Abit KV8-MAX3 Hovedkort har jeg kun hatt dårlig erfaringer med, ville heller kjøpt et Gigabyte HK med Nforce 150 isteden. Abit sitt KV8- MAX3 er helt ufattelig sært på minne og jeg kan garantere deg at det er VELDIG surt å få et HK til 1600kr som ikke funker med det minnet du har kjøpt! I mitt tilfelle Abit Kv8-MAX3 og 2x256mb Kingston HyperX PC3500 samt en AMD64 3200 HK't koster 1395,- kr Sier du at RAM'ene ikke passer til HK't? Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Floppy til S-ATA. Hva mener du? At du må ha en diskettstajon for å instalere s-ata drivern. Så anbefaler å kjøpe en usb-floppy Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Hvorfor ikke bare bruke vanlig som jeg har her hjemme? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Floppy til S-ATA. Hva mener du? At du må ha en diskettstajon for å instalere s-ata drivern. Så anbefaler å kjøpe en usb-floppy USB-floppy funker ikke. Hvorfor ikke bare bruke vanlig som jeg har her hjemme? Går fint det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå