Luke Lovegroove Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Har folk her på forumet det bra? Datafolk virker som en lykkelig rase. Jeg er happy. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Definitivt. Har alt jeg trenger i livet, mat på bordet, tak over hodet, en kjæreste jeg er glad i som er glad i meg tilbake, jobb som jeg gleder meg til å gå til hver dag, samt gode venner. Skal vi ta det materialistiske, kraftig pc, ADSL, ~1.5TB harddisk-plass, bil og P90 Triple Rail. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 P90 Triple Rail. Med bæretilatelse? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Såklart. Det er forøvrig helt utrolig hvor mange 5.7mm-runder en elg tåler før den går i bakken. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Mat på bordet? Tak over hodet? Gode Venner? Drømme hunden: En kjæreste? Jobb? Eg er gladere enn det eg har vært på en stund men er ikke fornøyd med livet. Føler at det mangler noe stort. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Mat på bordet? Tak over hodet? Gode Venner? Drømme hunden: En kjæreste? Jobb? Bra PC? Total: 3 av 5 Jeg bruker svaret ditt som "mal", men ellers kan jeg si at jeg er _HAPPY_ (når jeg ikke er trøtt) Endret 31. mars 2004 av Carrox Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Mat på bordet? Tak over hodet? Gode Venner? Jobb? En kjæreste? Fet PC Bil Blir kanskje bil til sommeren, da...får se... Kan ikke si jeg er misfornøyd, men det kan alltid bli bedre. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Ganske happy så lenge jeg slipper å tenke på skolen Mat på bordet? Tak over hodet? Gode venner? Skole? Kjæreste? jess! (møttes på star wars galaxies - mangler jeg et LIV??) Fet PC? i hvertfall etter stylinga til sommern Bil? Vel.. får da i hvertfall vente til jeg er gammel nok Edit: Det ble maaaange smileyer Edit2: Argh psilo, jeg misunner deg Endret 15. april 2004 av orcblood Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Dette har jeg: - Ett hjem - En jobb - En kjæreste - Litt penger - Venner - Datamaskin - TV - Musikk Dette har jeg ikke: - Egen bolig - Bil (trenger jeg det da?) - Sykkel - All den kunnskapen jeg vil ha Konklusjonen må bli at jeg er lyklig. Spørsmålet minner meg forsåvidt om ett spørsmål KRL-lærern min spurte meg i 10. klasse; "Er du fornøyd med livet ditt, Vegard?" Mitt svar: "Nei!" Tror det hevet KRL karakteren min ett hakk Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Mat på bordet? Det er litt tomt i kjøleskapet Tak over hodet? Gode Venner? Drømme hunden: Jeg vil ha en liten søt dachs En kjæreste? Jo.. ja.. Men vi flytter fra hverandre snart Jobb? Helt ok jobb.. men kan ikke si at jeg gleder meg til å gå til jobb hver dag. Penger? Kjipe saker Fint vær ute? Alt i alt kan jeg ikke si at jeg er så lykkelig. Men i dag er det fint vær ute, og jeg føler meg ganske OK Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Litt opp og ned her ja, men alle har no i alle fall tak over hodet. Og en datamaskin. Kommer langt med det... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg har: Hus Bil (og lappen) Masse penger Jobb PC Venner (velger jeg å tro) Kabel-TV Dette har jeg ikke: Dame. Ikke lenge igjen før listen er komplett. Men sånn til å være 18 så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 hmmm: Tak over hodet har jeg, men det er ikke mitt tak. Mat er det alltid i kjøleskapet. Penger er som regel en mangelvare. Pc har jeg, det samme gjelder sykkel (brukes ganske masse). Kjærligheten kan jeg stort sett glemme, hun jeg liker liker ikke meg. Gode venner har jeg (håper jeg). Og ellers er jeg stort sett oppegående (bortsett fra at jeg ikke kan gå... ) Jeg vil si at jeg er lykkelig ja... tror jeg Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Kunne sikker vært verre Tak over hodet? Gode Venner? :yes: Drømme hunden: jeg har en søt liten dachs En kjæreste? Skole: Endret 31. mars 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) *dra den samme som mange andre* Tak over hodet: Mat på bordet: Rot på bordet: Skole: Kjæreste: Penger: Drømmehunden: veeeel, drømmehund og drømmehund. Har hund ihvertfall Endret 31. mars 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) dette har jeg : (ikke i rekkefølge) Mat på bordet? : Tak over hodet? : Skole? : greit nok Spiller på bass? : Gode venner? : Musikk? : dette har jeg ikke : (ikke i rekkefølge) Bass gitar(ATM) : penger : Endret 31. mars 2004 av Jonki Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Ønskelisten min er fullstendig tom. Ja, jeg har det godt, er ingenting jeg har lyst til å endre på i livet mitt. Eller, jeg kom på en ting Edit igjen, kom på hele 4 ting [x] PC med bredbånd [x] Kabel-tv [x] penger [x] tegneskills [x] piano [x] playstation og n64, Conker bad fur day [x] kjøleskap [x] Oakley brilller [x] en til PC [x] sykkel [x] stereoanleg [x] familie [x] venner (merk, langt nede på lista] [x]bil [x] osv [x] bla bla bla [ ] Katt [ ] Utdanning, evt. en jobb [ ]Fylt 18år. [ ] Kjæreste (jeg er singel ) Endret 31. mars 2004 av Pycnopodia Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Såklart. Det er forøvrig helt utrolig hvor mange 5.7mm-runder en elg tåler før den går i bakken. syke ,syke menneske! Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Såklart. Det er forøvrig helt utrolig hvor mange 5.7mm-runder en elg tåler før den går i bakken. syke ,syke menneske! Det er jo et av livets store spørsmål; hvor mange 5.57 runder tåler en elg? girls Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Såklart. Det er forøvrig helt utrolig hvor mange 5.7mm-runder en elg tåler før den går i bakken. syke ,syke menneske! Å spørre hvor mange kuler et dyr tåler, er vel ikke en smart ting å gjøre når det er bare en ørliten fare for at en jente kan lese det. De reagerer på sånt. Men det så du vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå