Per_le Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 https://prisguiden.no/produkt/4127 Hei.. har hørt at noen får fps'en velfig høyt...men er ikke sikker på at det er den her da..men burde jeg kjøpe den her?? Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Dette er et hovedkort og har egentlig lite med fps å gjøre. Men trenger du et nytt hovedkort så er vel dette like bra som noen andre. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg ville mye heller gått for et med nforce2 chipset, da jeg av erfaring vil si det er mye bedre enn via sine kt400 chipset. Ta en titt på disse kortene: DFI NF2 Ultra Infinity DFI Lanparty NF2 Ultra Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 DFi korta er veldig gode til å presse FSb ganske mye. De har også ganske høy volt til både cpu og og ram. skal være overklokker-drøm disse ja. Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 DFi korta er veldig gode til å presse FSb ganske mye. De har også ganske høy volt til både cpu og og ram. skal være overklokker-drøm disse ja. Problemet med dette kortet er at man ikke (helt uten videre) får låst agp og PCI bus speeden. Siden kortet heller ikke er godkjent for 200/66/33 mhz fsb/agp/pci, tror jeg kanskje jeg hadde funnet meg noe annet. Dessuten er dette et gamelt kort. Via lanserer snart KT880 chipsettet sitt, så dette blir 2 generasjoner gamelt. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 DFI Lanparty NF2 Ultra DFI LANPARTY NFII ULTRA SOCKET A er det beste valget er fornøyd med test pc'en min kortet er fra himmelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå