Gå til innhold

Forbud mot spesifikasjoner i signatur opphevet


Anbefalte innlegg

Forbudet mot spesifikasjoner i signatur er opphevet. Det betyr at reglene for bruk av signatur i korte trekk er følgende:

 

- Kun bruk av ren tekst + BBcode

- Teksten skal ikke overstige 4 linjer

- Størrelsen på teksten skal være satt til minste

- Bilder er forbudt i signaturen

- Innholdet skal ikke være av støtende slaget, av type personuthenging, rasisme etc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hmm

 

kom til å tenke på om det hadde vært bedre å sette grensen til et vist antall tegn.....300 er det vist i forumet . så hadde man ikkke kunne hatt lengre signatur enn 300 tegn. Lettere å håndheve vil jeg tro.

 

den reglen med 4 linjer vil kreve at moderatorer ser at en bruker har for lang signatur. Men etter som jeg har sett så gjør forumet det andre selv.

Lenke til kommentar
Og alikevell fjernet dere signaturen til brukeren fondus :thumbdown:

Det var ikke maskinvare specs, men noe som viste forsjell på bits og bytes, noe som var ganske nyttig igrunn... Men den fikk han ikke lov til å ha nei...

 

 

:thumbdown:

Ja, det var jeg som fjernet den. Den var på iallefall 5 linjer, såvidt jeg husker enda mer. Så kan du vennligst si meg hvorfor jeg ikke skulle ha endre den? Faktisk mener jeg å huske at jeg ikke fjernet dem, men bare la dem inn på en linje. Correct me if I'm wrong.

Lenke til kommentar
Og alikevell fjernet dere signaturen til brukeren fondus  :thumbdown:

Det var ikke maskinvare specs, men noe som viste forsjell på bits og bytes, noe som var ganske nyttig igrunn... Men den fikk han ikke lov til å ha nei...

 

 

:thumbdown:

Ja, det var jeg som fjernet den. Den var på iallefall 5 linjer, såvidt jeg husker enda mer. Så kan du vennligst si meg hvorfor jeg ikke skulle ha endre den? Faktisk mener jeg å huske at jeg ikke fjernet dem, men bare la dem inn på en linje. Correct me if I'm wrong.

Da skal jeg rette på deg ja: Den øverste linja var urørt, mens på de 3-4 linjene under hadde skrevet ##max 4 linjer## eller hva det nå var. Synes det var unødvendig da du heller kunne ha sendt meg en PM så hadde jeg retta på det, den linken jeg hadde signaturen som ble fjernet, har jeg ikke lengre. Det var unødvendig synes jeg. Dette forumet har skikkelig A4-politikk nå synes jeg, veldig nødvendig å endre på ting som har stått urørt i over et år UTEN å gi forvarsel en gang, har ganske mange meldinger i PM-mappa mi av folk som har takka meg for signaturen sin og sier de nå har lært forskjellen på B og b, k og K osv.

 

Får sikkert advarsel på den prosentbaren under nicket mitt nå, bryr meg ikke noe egentlig. Forumet minner meg om det gamle Sovjetunionen. Jeg savner forumet 1,5 år tilbake da det gikk ann å hygge seg her.

 

Edit

Endret av fondus
Lenke til kommentar

Blir nok ingen advarsel på deg fondus. Du har helt rett i at av og til skjer det ting som er litt firkantet, og det bør man i aller høyeste grad prøve å unngå. Av og til blir man sittende som moderator og irritere seg over masse unødvendige ting, og så reagrerer man på litt flere ting enn det som er nødvendig, eller reagerer litt for kraftig. En PM til folk som ikke gjør grove overtramp er absolutt å foretrekke.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Når det gjelder kommentarene om antall tegn eller linjer så forsto jeg det som om noen mente det var like greit å telle tegn heller enn å telle linjer. Må bare påpeke at man ikke trenger så mange tegn for å lage en kilometerlang signatur.

 

f.eks.

 

Dette

er

en

alt

for

lang

signatur

som

ikke

har

mange

tegn

 

Derfor må man telle linjene. Hvis det kan gjøres automatisk er jo det helt ideelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...