Antihero Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 6230 og mp3 som ringetoner? Funker det? Eller bruker en en stund på å starte opp slik at det blir litt forsinka? I tillegg er det vel ikke så lett å høre med den lille høyttaleren..... ? Lenke til kommentar
Dollarglis Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Leste i en annen tråd at det ikke skulle være så aller værst. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 6230 og mp3 som ringetoner? Funker det? Eller bruker en en stund på å starte opp slik at det blir litt forsinka? I tillegg er det vel ikke så lett å høre med den lille høyttaleren..... ? kjøpte telefonen i går og jo høytalern er faktisk veldig bra til å være på en telefon Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Helt enig. Jeg synes kvaliteten på høytaleren var overaskende bra, både volum og lydkvalitet. Mp3 som ringetone fungerer bra. Jeg er forresten kjempefornøyd med telefonen ellers. Forrige mobilen min var 3410, litt av en overgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå