FpsStu Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 vet ikke hvor jeg skulle poste, så jeg tok det her... Ukens tilbud hos hwb.no er en KiSS dp-1500 Denne har støtte for divx og xvid og nettverk... Men hva er egentlig vitsen med nettverket? kan jeg koble opp til maskinen min og spille filmer rett fra hd'en? eller? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jepp, det er det som er vitsen. Koble til maskinen og streame filmer fra den. Lenke til kommentar
kain Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Riktig det er det som er vitsen kjøre divx og xvid filmer over nettverket får å se på de på kissen.. Lenke til kommentar
walla Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 er det noen nettbutikker som selger kiss 450 eller liteon dvd spiller med divx støtte lenger? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 er det noen nettbutikker som selger kiss 450 eller liteon dvd spiller med divx støtte lenger? Sjekke litt rundt selv? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Selger ikke spaceworld og telebutikken liteon spilleren? Jeg kjøpte hvertfall min på telebutikken. Lenke til kommentar
walla Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 har sjekket men finner ingen som selger det. har sjekket telebutikken og spaceworld også. derfor lurte jeg på om noen veit om noen nett butikker som fortsatt selger det Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Riktig det er det som er vitsen kjøre divx og xvid filmer over nettverket får å se på de på kissen.. trenger den ikke HD da? Lenke til kommentar
walla Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 nei, den streamer fra pc'en til dvd spillern Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Men på trådløse nettet her, får jeg bare downa/uppa fra andre pcn i 200kb/s ingen sjans for DVD streaming... Lenke til kommentar
filter69 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg har denne... Du kan ikke streame DVD.. kun divx/xvid etc... Ser at noen jobber med å kunne spille av vob på kiss 500 spilleren... er vel ingen som har begynnt å mekke særlig mye på 1500 ennå. Så viss du skal streame dvd image fra nettverk så er ikke dette noe for deg. Da må du mekke til en pc i stua heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå