konstabel Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 For en måned siden kunne jeg klokke min 2.29 til 2.6 og den kjørte gjennom prime 95 i 12 timer. Etter jeg reinstalerte Win XP pro kan jeg ikke klokke så mye som en hertz før alt klikker. Hvorfor??? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Klokker du i bios eller dynamisk med software? Hvis du bruker software, så kan jeg tenke meg du ikke har oppdatert til sp1, eller lagt inn chipsetdriverene til hovedkortet. Lenke til kommentar
konstabel Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg bruker biosen Lenke til kommentar
konstabel Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Har ikke sp 1 fordi mange mener det reduserer ytelsen. Men jeg hadde det før jeg re instalerte Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Hva skjer når du prøver å overklokke da? Vil ikke maskinen boote i det hele tatt, eller låser den seg når du går inn i windows? Btw, vetikke så mye om xp og ytelse, da jeg har funnet ut at Win2k pro sp4 yter best på mitt system... Endret 30. mars 2004 av Goophy Lenke til kommentar
konstabel Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Skjermen slår seg av og deretter booter maskinen på nytt med samme BIOS config Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Det kan da umulig ha noen sammenheng med at du installerte XP, du har ikke endret noe i hardware, eller stilt på noe inni pc'en? Snodige greier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå