loone Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Skal lage et medlemsregister som skal ligge ute på internett. Jeg trenger hjelp til å lage dette da det ikke er helt min greie. Noen som kunne hjulpet meg. Kan få litt for det også Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Skal lage et medlemsregister som skal ligge ute på internett. Jeg trenger hjelp til å lage dette da det ikke er helt min greie. Noen som kunne hjulpet meg. Kan få litt for det også Hva kan du av PHP / MySQL samt forms i html? Lenke til kommentar
???????? Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hvis du har litt kunnskap om PHP kan du enkelt bygge det selv. Bare spørr her hvis du får problemer. Post litt info om registeret så kan vi sette opp noen tips. Lenke til kommentar
loone Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Det skal være et register slik at jeg skal kunne registrere brukere, får informasjon om de over mail. Så skal det være ca 7 søkekriterer og to bilder. Så det trengs en søkeside hvor det er scrolldown menyer på de forskjellige søkekriterene. Og så skal det komme opp flere mulige svar, som er listet opp og så kan man gå inn på hver enkelt av treffene så bildene og informasjonen kommer opp. Jeg har lånt meg en PHP/SQL bok nå, så kanskje jeg blir litt klokere. Jeg har bare drevet med HTML før, så er noe helt nytt Mvh Loone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå