Gå til innhold

Sennheiser HD 570, 590 eller Plantronics DPS-500

Anbefalte innlegg

Ja tittelen sier vel det meste. Skal ha de til både gaming (cs for det meste) og musikk på pcen. Om du har noen andre å anbefale i tillegg til disse vil jeg gjerne at du tar med url til en norsk side jeg kan bestille dem fra. Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

S hodetelefonene får du på microplex.no, men de er åpne som ikke gjør de optimale for spilling i nærheten av andre. Men kvaliteten er der absolutt. P headsetet har jo eget lydkort og USB plugg som gjør at du ikke får brukt ditt eventuelt gode lydkort, og du kan ikke bruke det til TV, Forsterker, Minidisk/Mp3-spiller. P headsetet har jo ikke klokker, men puter som ofte er mer ubehagelig i lengden.

S 570/590 er et klart valg syntes jeg. Kjøper du det får du høykvalitets hodetelefoner som du kan bruke i mange år til alle lydkilder.

Lenke til kommentar
Ja tittelen sier vel det meste. Skal ha de til både gaming (cs for det meste) og musikk på pcen. Om du har noen andre å anbefale i tillegg til disse vil jeg gjerne at du tar med url til en norsk side jeg kan bestille dem fra. Takk

Har selv HD 570, og kan anbefale dem på det varmeste. Bruker dem til spilling og musikk for det meste, og de er ihvertfall de beste jeg har eid. :thumbs: Hvor du finner dem til salgs får du finne ut selv! :roll:

Lenke til kommentar

Har selv HD 570, og kan anbefale dem på det varmeste. Bruker dem til spilling og musikk for det meste, og de er ihvertfall de beste jeg har eid. :thumbs: Hvor du finner dem til salgs får du finne ut selv! :roll:

Word. Har dem også selv.

www.microplex.no :D :D :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...