Quentez Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Ja tittelen sier vel det meste. Skal ha de til både gaming (cs for det meste) og musikk på pcen. Om du har noen andre å anbefale i tillegg til disse vil jeg gjerne at du tar med url til en norsk side jeg kan bestille dem fra. Takk Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 S hodetelefonene får du på microplex.no, men de er åpne som ikke gjør de optimale for spilling i nærheten av andre. Men kvaliteten er der absolutt. P headsetet har jo eget lydkort og USB plugg som gjør at du ikke får brukt ditt eventuelt gode lydkort, og du kan ikke bruke det til TV, Forsterker, Minidisk/Mp3-spiller. P headsetet har jo ikke klokker, men puter som ofte er mer ubehagelig i lengden. S 570/590 er et klart valg syntes jeg. Kjøper du det får du høykvalitets hodetelefoner som du kan bruke i mange år til alle lydkilder. Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Ja tittelen sier vel det meste. Skal ha de til både gaming (cs for det meste) og musikk på pcen. Om du har noen andre å anbefale i tillegg til disse vil jeg gjerne at du tar med url til en norsk side jeg kan bestille dem fra. Takk Har selv HD 570, og kan anbefale dem på det varmeste. Bruker dem til spilling og musikk for det meste, og de er ihvertfall de beste jeg har eid. Hvor du finner dem til salgs får du finne ut selv! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Ja tittelen sier vel det meste. Skal ha de til både gaming (cs for det meste) og musikk på pcen. Om du har noen andre å anbefale i tillegg til disse vil jeg gjerne at du tar med url til en norsk side jeg kan bestille dem fra. Takk Har selv HD 570, og kan anbefale dem på det varmeste. Bruker dem til spilling og musikk for det meste, og de er ihvertfall de beste jeg har eid. Hvor du finner dem til salgs får du finne ut selv! Word. Har dem også selv. www.microplex.no :D Lenke til kommentar
grkn Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Skal du først kjøpe high-end headsett så gå for minnst Sennheiser HD600, BeyerDynamic DT880 eller SONY 3000 noe. Men altså, spørs på kilden din. Du trenger minst et lydkort tilsvarende Terratec DMX6fire eller bedre for å justifisere det. Her har du endel godsaker: http://home.t-online.de/home/meier-audio/ HD 600 eller 595 er gode kandidater. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Som to andre før meg, har jeg HD570. Du vil _IKKE_ angre, stol på meg: Microplex Kjøp! Lenke til kommentar
Quentez Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 lydkort ekke no problem (tror jeg da) har Creative Audigy 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå