nAD Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Noen som har et Gjestebok script som benytter msql? Et helt enkelt der folk kan skrive kommentar, navn, hjemmeisde og e-mail. Så kan jeg etterpå legge ut en kommentar.. *anyone?* Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Sjekket hotscripts? Finnes nok et 10-talls gjestebøker mes mysql der. Lenke til kommentar
nAD Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Men er det noen som har posetive erfaringer med noen der? Som matcher mine beskrivelser..? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Du må nesten bare prøve og feile før du finner det ut Lenke til kommentar
nAD Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Men.. Att.. Men.. Hvorfor.. Ah.. For og vær ærlig, jeg gidder det ikke. Og installere mysql, og slette rader etc etc, helt til jeg finner den jeg vil ha.. Sry, så er det noen som har tips? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hvis du vil at hvem som helst skal kunne legge inn slikt uten noen form for admin hadde jeg jo vært utrolig lett å lage selv da. Lenke til kommentar
nAD Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Okay, trenger ikke kommantarer.. "Ja takk" Lenke til kommentar
???????? Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 For en så enklel gjeste bok trenger du ikke å sette opp noen database. Du lager bare et skjema som lagres til en fil, men etter siste felt setter du inn et/noen skilletegn som f.eks. (.SLUTT.) Når du skal vise siden includer du bare siden. For å sette opp en admin side så leser du f.eks. innholdet i filen inn med file_get_contents(), og exploder innholdet på (.SLUTT.) Da ligger hvert innlegg som en del i en array, og du kan enkelt fjerne den. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hadde han søkt etter dette emnet, som har vært oppe tusen ganger i uka så hadde du sikkert finni ut at jeg gjør det samme nesten vær gang..... Linker til denne siden: http://www.daydreamgraphics.com/tutorials/list.php?cat_id=2 og sier til trådstarter, her får du og med admin del om du leiter i 2 min..... dessuten lærer du noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå