TroNyX Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hei! Jeg har en Hyundai Image Quest Q995. Skjermen funker helt fint, MEN.. når jeg feks spiller spill i en annen oppløsning eller at skjermen går i "dvale-modus" så husker ikke skjermen de innstillinene jeg har satt den til. Så jeg må hver gang jeg setter meg til pc'n endre disse manuelt for og utnytte skjermen 100%. Skal innrømme at jeg har gjort dette et par ganger nå å er mektig irritert. Noen som vet hvorfor skjermne ikke husker innstillingene? Takk for svar Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Bruker du 9600XT kort? Hadde et lignende problem selv, når jeg restarta så ble bilde helt vridd så jeg måtte stille det for hver gang, men dette fikset jeg ved å stille skjermen fra avanserte instillinger (aller noe slikt) i egenskaper og la til hurtigtast! En kan ha flere oppsett og for eksempel et til hvert spill hvis det trengs! Lenke til kommentar
TroNyX Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Nope, har et gainward geforxe fx 5900 Lenke til kommentar
TroNyX Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Ingen som har noen forslag å komme med? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg hadde samme problem på min samsung, minnekretsen i skjermen som er defekt. Fiksa det på garanti Lenke til kommentar
TroNyX Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 PSdata dem selv har visst ikke noe med skjermen og gjøre etter at den er solgt, da henviser de alle mail og spørsmål til www.infocare.no . Så jeg sendte mail til infocare å fortalte om problemet der, de sa at jeg kunne sende skjermen inn, men jeg ville ikke få ny skjerm, dem tilbydde en skjerm som dem hadde reparert og fikset, men den skulle være like god som ny... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Infocare skal ta imot skjermen din, fikse den og sende den tilbake. Det skal de gjøre gratis, og med et SMIL. Det er så vidt de ikke skal erstatte portoutleggene dine også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå