TomWhittaker Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Nydelig farge! Finfin jobb! Lenke til kommentar
Flames Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Soting av glass er relativt enkelt. Spesielt hvis du bruker slik man soter bilvinduer med.. Bare man sørger for å ha rikelig med såpevann på til enhver tid, og at man er nøye med å presse ut luftboblene så blir det fint. Men det enkleste man kan gjøre er jo selvfølgelig å spraye hele glasset med spraylakk, men jeg vet ikke hvordan resultatet på det blir. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Men det enkleste man kan gjøre er jo selvfølgelig å spraye hele glasset med spraylakk, men jeg vet ikke hvordan resultatet på det blir. Jeg har vært med å sote bilvinduer med film, og det får jeg aldri til å bli fint nok. Men muligens svart spraylakk gjennom en grill kan gi fin effekt. Jeg hadde bestemt meg for å lage et prosjekt som skulle fort bli ferdig, og at folk ikke skulle trenge å vente på workloggen, men det ser ut som de planene gikk i vasken. Været, åpningstider i butikken, kreving av jeg skal bli med på hytta osv har gjort at jeg ligger noe etter planen, men jeg får vel heller rydde i kjelleren og se om jeg kan lakke der nede. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Funker sikkert flott hvis du sprayer det gjennom en grill ja.. Bare prøv deg fram på noe annet enn plexiglasset du skal ha i "krabben" først Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Fine greier PS. Ikke fortvil, bare ettpar uhell til så klarer du nok å kappe av den fingeren, keep trying Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Haha, kongespøk! KOmmer virkelig ikke over den... Genial EDIT! .. Fant ut Men, uansett.. MEget pent arbeid! Endret 8. april 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Haha, kongespøk! KOmmer virkelig ikke over den... Genial Hva var spøk ? At han hadde latt Krabben stå ute slik at den var blitt ødelagt og han måtte gjøre alt om igjen ... Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Den "dremelen" du har, funker den greit? Vurderer å kjøpe en slik en sjølv...Det er den på Clas Ohlson til 200 spenn? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Funker sikkert flott hvis du sprayer det gjennom en grill ja.. Bare prøv deg fram på noe annet enn plexiglasset du skal ha i "krabben" først Toppen er faktisk 6mm glass, ikke plexi. Den "dremelen" du har, funker den greit? Vurderer å kjøpe en slik en sjølv...Det er den på Clas Ohlson til 200 spenn? Ja det er den fra CO og den fungerer helt greit om du trenger den. Dette er første gang jeg har trengt den på 10 mnd eller noe. Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 kommer det oppdatering snart? Lenke til kommentar
Flames Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Ah, det var skikkelig glass ja.. Stilig Lenke til kommentar
am3k Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Nice. Digger prosjekter basert på integrering eller skjuling av pc. Kep opp tha god wrk, Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) HALLO..... er du dø eller JohndoeMAKT? venter på uppdates Endret 16. april 2004 av Harry_-_ Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Har du mista arbeidslysten!!!?? Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Tar meg den frihet å quote en pm fra JohndoeMAKT: Heisann, bare av ren nysgjerrighet; hvordan går det med krabben, noen oppdatering i work-loggen snart? Jeg har bestemt meg for å utsette arbeidet til solen kommer Det kommer mer, og med bilder, men ikke før moder sol skinner. Lenke til kommentar
Xpression Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Dette var jaggu stilig! Håper sola kommer snart da Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Nå er sola her!! Updates please Lenke til kommentar
am3k Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Finner ikke sola frem til deg eller Venter på en update her nå, kom igjenn dette klarer du :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå