Jabbala Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Hei. Har fått trojan virus på pcen jeg aner ikke hvordan jeg har fått det, men tror det har kommet via irc. Saken er den at Norton antivirus 2004 ikke klarer å finne trojanen. Når jeg kjører programmet trojan guarder så finner det noen trojaner men pcen restarter under kjøring av dette. Hva kan jeg gjøre for å fjerne viruse(ne)?. ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 30. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hva kan jeg gjøre for å fjerne viruse(ne)?. Poste i rett topic? Dette har ingenting med hardware å gjøre. Flyttes Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Hva kan jeg gjøre for å fjerne viruse(ne)?. Poste i rett topic? Dette har ingenting med hardware å gjøre. Flyttes Ok takk skal du ha. Er veldig frustrerende dette . Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Bruk spybot. Det fikser det meste. Men hvis du vet at det er en virus, kan du gå til symantec å hente en knekk for det spesifike viruset det gjelder. Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Spybot fikk fjernet noe men ikke alt! Kommer fortsatt ikke inn på quakenet på mirc, der står det "You are infected with a trojan, please clean your PC". Hvordan kan jeg stille tilbake windows til slik den var for noen dager siden lr no..? Kan i tilfelle dette funke? Endret 30. mars 2004 av Jabbala Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Ad-aware finner det heller ikke. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 som sagt prøv med the cleaner det fjerner alt (link nokre poster lenger oppe) elller du kan evt. prøve ein online antivirus scanner, du finner mange under nyttige lenker/ sikkerhet i kolona til høgre på windows.no Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Når jeg kjører disse programmene, kan det være en fordel å koble ut bredbåndet? Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 The Cleaner. Tusen hjertelig takk! Jeg fikk fjernet trojanene med dette programmet . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå