jonasto Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hey,jeg skal kjøpe meg noen pc høytalere som jeg trenger i morgen.Hvilke butikker i Oslo er det jeg kan handle slikt i. Hos komplett var de helt utsolg for slikt.Er ikke sikker på noen andre butikker jeg,håper dere har noen bra;) Takk Lenke til kommentar
Locomotiv Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 www.pcutstyr.no < kjøpte mine Eltax høytalere her. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Datakjeden og Digital Impuls i møllergata har slikt. (rett over new beirut kebab) Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Det er lov å i alle fall late som om man har søkt... Lenke til kommentar
ChingLing Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hva med Pyton.no? Butikk i oslo Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 www.pcutstyr.no < kjøpte mine Eltax høytalere her. ?? Dei har ikkje nokon butikk i Oslo, i følge sine eigne nettsider.. "Fysisk butikk Vi har intet fysisk utsalgssted, men varer kan bestilles i vår nettbutikk med valget hentes. Se under hentestasjon under betingelser for mer informasjon." pcutstyr.no Lenke til kommentar
norrick Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hey,jeg skal kjøpe meg noen pc høytalere som jeg trenger i morgen.Hvilke butikker i Oslo er det jeg kan handle slikt i. Hos komplett var de helt utsolg for slikt.Er ikke sikker på noen andre butikker jeg,håper dere har noen bra;) Takk Gule sider! Sjekk om du finner noen som selger datarekvisita der, tar toppen 1 min for å finne halve østlandets selgere av datarekvisita! Lenke til kommentar
ChingLing Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Pyton har i allefall lager i oslo. var der i dag å bestilte meg en XEON pakke. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 De har vel en del tilbud på Spaceworld som ligger ved OsloCity skulle jeg tro. Ellers er det jo flere butikker som selger høytalere til rimlige priser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå