ATi-Radeon Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Når jeg spiller så lukkes spillet og det kommer en GAIN popup opp, og dette skjer ofte ikke bare når jeg spiller ALTID.. Nå er jeg irritert, noen som vet hvordan fjærne det? ANTI VIRUS prget fant det ikke. Og Addaware prget fant det heller ikke Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Prøvd rett kategori? Ingenting med hardware å gjøre, så jeg flytter den Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 www.lavasoftusa.com AdAware. Spybot er og bra. Alternativt kan du sikkert gå inn i -> start -> run/kjør -> msconfig Startup/oppstart fanen. Se om du finner gain. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Vær dog ops på at gain kan ha kommet inn med et gratis program (adware) og at dette programmet/ene kan slutte å virke om du fjerner gain. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 jeg har Spybot s&d og Norton 2003 Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Jo der fant han GAIN, men den vill ikke fjærnes Lenke til kommentar
atrax Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 ctrl + alt + del. Finn gmt.exe End Process. Så slette Lenke til kommentar
tokr Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 tror Adaware har vært i trøbbel med Gator ... de som lager Gain... hvistnok fordi Gator alltid forteller "kundene" om hva de tilbyr og hva de gjør... de er dermed ikke spyware hevder de... det var vist en rettsak tror jeg... så det er mulig adaware ikke lenger detekter gain... spybot er nå uansett det beste. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå