Gå til innhold

Splinter Cell: Pandora Tomorrow

Anbefalte innlegg

Topicen sier mye her så les den.

Er stolt eier av en XBoX og har fra første stund hele tiden vurdert å innvestere i Splinter Cell spillene, men har liksom aldri fått meg til å kjøpe ener'n. Nå har det gått en stund og 2'rn har kommet ut. Jeg spør nå eiere av spillet Splinter Cell: Pandora Tomorrow om det faktisk er bra, gjennomført eller hva den enn måtte være. Er generelt glad i veldig mye forskjellige spill så derav liker jeg alle sjangre.

Hvordan ville dere kategorisert spillet? Et "must" for alle ekte XBoX spillere, eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

spillet er megabra men du må like taktist/stealth missions da.Du blir straffet hard hvis du bruker våpen på mange levels.

Har spilt en del men begynner å bli lei av prøve/feile taktikken for å komme videre.Er grenser på hvor mange ganger jeg gidder å spille sekvenser om igjen for å greie meg igjennom til neste save-point.

Ninja Gaiden som ble nevnt har utrolig bra grafikk/lyd/gameplay men det forutsetter at du liker at 90% av spillet er slossing............omtrent som final fantasy serien fra ps2.

Personlig så synes jeg derfor NG er søppel..............smaken er som baken,den er delt

Lenke til kommentar

Splinter Cell spillene er bra om man liker den typen spill. Det er en del action i spillet, men for det meste går det på stealth, dvs sniking i skyggene, en del venting på å lære vakter patruljemønster osv. Det er et gjennomført spill og blandt de beste i sjangeren. Ninja Gaiden som også blir nevnt i denne tråden er også et meget godt spill, men kan ikke sammenlignes med Splinter Cell, da Ninja Gaider er ren action...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...