DigitaL BlasteR Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hvordan skaffer dere penger til Datautstyr? Noen av oss studerer og har derfor trang økonomi... Mens andre bor hos foreldrene og får alt de vil ha. Hvordan skaffer DU deg penger til en nytt skjermkort, eller en helt ny maskin? Hvis du jobber, hva slags jobb har du og hva tjener du på det? Kanskje til og med noen jobber svart Vil så gjerne vite hvordan folka på forumet her tjener penger til utstyret sitt... Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Godttjenende foreldra og hjemmeboende ikkejobber her... Lenke til kommentar
kenny Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 lanekassen.no kombinert med matrasjonering. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 stjeler alt jeg kommer i kontakt med....og sparer noe slanter her og der. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Sparer det eg får og stipend. Skal begynne og jobbe til sommaren.. Edit: Driver hor... Og det, ja.. Endret 30. mars 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg jobber som faen. Også er jeg veldig vandt til å spise nudler og fiskegrateng i slutten av måneden. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Alle jobber hardt og bruker de hardt tjente grunkene sine på datautstyr ja.. Selv får jeg pcutstyr som de fleste andre ting jeg har fra snille forståelsefulle foreldre. Lenke til kommentar
kag Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jobber, jobber, jobber, jobber, jobber, jobber og jobber. De siste fire ukene har jeg vært langt over de magiske 37,5 timene. Men ikke for det. Da det er lenge siden jeg flyttet hjemme ifra, har jeg selvfølgelig mine faste utgifter jeg også (som alle andre) som biter seg fast i pengesekken min i slutten av måneden. Lenke til kommentar
Deus Ex Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg kjøpte pcen min for ca 2-3 år tilbake. Da jobba jeg som avisbud, og hadde spart penger i en lang periode. Sommern 1999 tror jeg det var da jeg kjøpte pcen min. Var skikkelig stolt over meg selv, kjøpte en kasse til 15lapper.. Heldigvis var foreldra i utlandet, så fikk ikke no kjeft. Men skal kjøpe en ny til sommern, da er det enten BIL eller PC til ca 20lapper. Hmmmmm Hva burde jeg kjøpe??????????? Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Kjøp seff en BIL! Du får ikke mye frihet med en PC, men med en bil derimot Ta med venner og dama hvor du enn vil! Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Pc til 10 lapper og bil til 10 lapper...så får du både i pose og sekk Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg kjøpte PCen min etter en hard sommer med masse jobbing. Etter hvert har jeg oppgradert den med deler kjøpt for lønn og stipend. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Har ikke hatt råd til særlig oppgraderinger det siste året, men de oppgraderinger det har vært har blitt finansiert med stipend og svarte småjobber her & der. Satser på å få meg en jobb ganske snart. I tillegg blir det et altfor stort studielån til høsten (6k i måneden eller no.. jeg er billig i drift så det blir nok en lapp eller 5 til overs ) så da blir det nok en bærbar og etter hvert forhåpentligvis en ny stasjonær. Endret 31. mars 2004 av Loomy Lenke til kommentar
lodott Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Men skal kjøpe en ny til sommern, da er det enten BIL eller PC til ca 20lapper.Hmmmmm Hva burde jeg kjøpe??????????? Kjøp bil om du har penger til å holde den, for det er faktisk ganske dyrt.. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Jeg bor hjemme. Jeg jobber 7 timer annenhver lørdag. Kjøper jevnlig datautstyr. Endret 31. mars 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 i dont get no money at all... dvs, ikke trenger jeg skaffe penger til sånt som nettverkskort ol, for det har jeg en snill far som fikser... trenger bare betale for katoder og vannkjøling, samt sigarett-tenner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå