Sims_ Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hei. Er det noen som vet om det går ann å få kjøpt et minnekort for PS2 på 250 Mb? Har sett at man kan vinne et memory card på 250 Mb på www.gamereactor.com. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Tror de selger det på Spider-Man Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Det er ihvertfall ikke et orginalt et. Ikke orginalt tilbehør har lavere kvalitet enn orginalt. Trenger du virkelig 250 meg. Da burde du kanskje heller vurdere en hardisk. Sikkert like så billig det... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Det er ihvertfall ikke et orginalt et. Ikke orginalt tilbehør har lavere kvalitet enn orginalt. Trenger du virkelig 250 meg. Da burde du kanskje heller vurdere en hardisk. Sikkert like så billig det... Har det kommet HD til PS2 da? Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg tror det. Hvis ikke kan du få tak i fra en av de stor nettbutikkene, for de har det ihvertfall i USA. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg tror det. Hvis ikke kan du få tak i fra en av de stor nettbutikkene, for de har det ihvertfall i USA. Har du link da? Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Nei, men det følger med en til FFX Online... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 ifølge div. forum, så kan man bruke vanlige harddisker, alt man trenger er PS2NICA og en harddisk. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 ifølge div. forum, så kan man bruke vanlige harddisker, alt man trenger er PS2NICA og en harddisk. Hvor har du lest det?Gi meg eventuelt en link da? Lenke til kommentar
Marvin the Machine Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Nei, men det følger med en til FFX Online... Det som følger med til Final Fantasy XI er en harddisk, ikke memorycard Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hei. Er det noen som vet om det går ann å få kjøpt et minnekort for PS2 på 250 Mb? Har sett at man kan vinne et memory card på 250 Mb på www.gamereactor.com. Hva trenger du så mye plass til???? Kjøp heller harddisk til ps2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå