Ingar Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg har lastet ned Tracker til min P800. Funker fett det. Jeg fant også to skin, disse overførte jeg til P800 via PC suite, og la de i "document". Jeg tenkte da og bruke disse skinene, så jeg tok da "import skin" på Tracker. Men den fant ingen skin og importere. HVa er galt? Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg har lastet ned Tracker til min P800. Funker fett det. Jeg fant også to skin, disse overførte jeg til P800 via PC suite, og la de i "document". Jeg tenkte da og bruke disse skinene, så jeg tok da "import skin" på Tracker. Men den fant ingen skin og importere. HVa er galt? kan desverre ikke svare på spørsmålet, men ville bare si at du feilposter. Bør egentlig være i Symbian-forumet. Kan hende du får bedre hjelp der også. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Ja.. glemte det rent jeg Men har rappportert tråden min nå, og be moderatorene flytte den til Symbian forumet. takk for påminnelsen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Flyttes av ønske av trådstarter. Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) D-System-Apps-Tracker-Skin så tar du import. Kult program forresten Hvilke skins bruker folk? Bruker selv Blue Arrow ( http://www.symbianware.com/res/tracker3_p8...kins/skins4.htm ) Endret 31. mars 2004 av DC++_? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå