ConCeptor Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hallo! Har tenkt å kjøpe meg bærbar pc. Vi ha mest mulig ytelse for pengene. Er dette et bra kjøp?: ---------------------------------------------------------------------------------------------- Fujitsu Siemens Amilo A7620 15" XGA XP-M 3000+,512MB,60GB,DVD+R/RW, XP Home Kr. 11995 ------------------------------------------------------------------------------------------------ Kjekt hvis du har et annet forslag Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Les dette http://forum.barbara.no/index.php?showtopic=225777 Lenke til kommentar
ConCeptor Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Okay, takk for linken!! Men det stod ikke så veldig mye der akkurat.. Lurer på om noen har erfaring med denne maskinen.. Eller er det lurere å satse på Centrino-prosessor? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Tror nok de fleste hadde gått for centrino Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 den er knall den maskinen der da! har sett flere som har sagt tull om maskinen, f.eks med skjermkortet! at det ikke funker til spill osv.. men det gjør den! og du finner ikke no med bedre specs enn den til 12000 inklusiv moms? Lenke til kommentar
ConCeptor Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Okay, takk for svarene.. Synes også den ser veldig bra ut til 12000kr Skjermkortet funker vel bra det..eller? Lenke til kommentar
skaven Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg har A7600, modellen før din.... AMD mobile er en meget bra CPU og en 3000+ BLÅSER trynet av en Centrino 1.6 i de aller fleste testene.... Bruker litt mye strøm, forvent deg ikke mer enn 2 timer, GFX kortet sammen med den CPU'en gir deg opp mot 7000-7500 i 3Dmark 2001, noe som holder til å dra de fleste spill,,, DVD-Brenneren er den samme som min, brenner ut en DVD på 20min, OG har samme hastigheten på DVD+rw.... Folk som sier at det ikke er behov for en DVD-brenner i en Bærbar tar feil, det er jo akkurat der du trenger den,, 4.7GIG overskrivbar DVD er IKKE feil.. Min er nesten støyfri, når du da ikke spiller eller kjører CPU på maks.. Setter jeg den på "Bærbar" setting i windows så er det ikke et pip fra den..... Lykke til, det er uanz en KNALL maskin for 12000,-! Lenke til kommentar
ConCeptor Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Skaven: Takk for dine erfaringer om Fujitsu Siemens-maskinen. Ser ut som en bra maskin. Var nede på Siba for å sjekke ut hvordan de er i levende live, og det så meget bra ut.. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hey... Kjøpte du deg den maskinen? Tenkte jeg skulle kjøpe en sånn slutten av mnd. Den er faktisk billigere på pcutstyr.no Lurer på om noen har den eller har erfaring med? Er Radeon 9000 bra nok til å kjøre f.eks BF? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Vet ikke helt, vet ikke så mye om kortet faktisk, men jeg tviler på at det vli takle BF helt glatt asså, må isåfall sette ned oppløsningene og detaljene en del. EDIT: Eller tar jeg helt feil nå? Endret 17. april 2004 av Stian89 Lenke til kommentar
kenthlar Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Joda. R9000 funker meget bra på BF. Jeg har modellen under og kjører BFV knirkefritt. Har instillingen på høy. Funker bra på FarCry også. Har da instillingene på normal og uten skygge. Anbefales kenth Endret 19. april 2004 av kenthlar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå