Gå til innhold

Fujitsu Siemens Amilo A7620

Anbefalte innlegg

Hallo! Har tenkt å kjøpe meg bærbar pc. Vi ha mest mulig ytelse for pengene. Er dette et bra kjøp?:

----------------------------------------------------------------------------------------------

Fujitsu Siemens Amilo A7620 15" XGA XP-M 3000+,512MB,60GB,DVD+R/RW, XP Home

Kr. 11995

------------------------------------------------------------------------------------------------

Kjekt hvis du har et annet forslag :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har A7600, modellen før din.... AMD mobile er en meget bra CPU og en 3000+ BLÅSER trynet av en Centrino 1.6 i de aller fleste testene.... Bruker litt mye strøm, forvent deg ikke mer enn 2 timer, GFX kortet sammen med den CPU'en gir deg opp mot 7000-7500 i 3Dmark 2001, noe som holder til å dra de fleste spill,,, DVD-Brenneren er den samme som min, brenner ut en DVD på 20min, OG har samme hastigheten på DVD+rw.... Folk som sier at det ikke er behov for en DVD-brenner i en Bærbar tar feil, det er jo akkurat der du trenger den,, 4.7GIG overskrivbar DVD er IKKE feil.. Min er nesten støyfri, når du da ikke spiller eller kjører CPU på maks.. Setter jeg den på "Bærbar" setting i windows så er det ikke et pip fra den..... Lykke til, det er uanz en KNALL maskin for 12000,-!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Joda. R9000 funker meget bra på BF. Jeg har modellen under og kjører BFV knirkefritt. Har instillingen på høy. Funker bra på FarCry også. Har da instillingene på normal og uten skygge. Anbefales :yes:

kenth

Endret av kenthlar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...